Gå til innhold

Kæss IBM disk - Får jeg ny?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fikk trøbbel med min IBM Deskstar 40 GB forleden dag.

Kontaktet Multicom og de ba meg sende den inn. Jeg spurte pent om jeg kunne få bytte til ett annet merke siden det er så mange problemer med disse IBM disken. Svaret var ja. Men må jeg evt betale noe for den nye disken? Jeg ba om en tilsvarende disk fra WD.

Noen andre som har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er tilsvarende samme prisen vil nok dette ikke være et stort problem.

Du må nok bare snakke med Multicom, er ikke så veldig kjent med deres retur/bytte av vare etikk.

Skrevet

Prisen på den disken har jo sunket en del på ett år. Glemte vel å skrive at disken er 1 år og noen dager gammel. Og at feilen med den var ødelagte sektorer. Forøvrig fikk jeg rettet opp disse og hentet ut de dataene jeg ville ha, men problemet er vel ikke løst alikevel?

Skrevet

Da settes vel saken i et helt annet lys. Men du skriver jo at Multicom ville ta disken din inn, slik at du kunne motta en ny, frisk disk. Hvis da, som sagt, prisen er nogenlunde den samme, ser jeg intet problem.

Skrevet

Et godt spørsmål. Men hvis det er slik at du har hatt den et år, ville jeg nok trur at de bare gir deg det de selger den for nå. Kan du ikke bare sende dem en mail?

Skrevet

Nå er en Western Digital 40GB på vei i posten. Får håpe jeg ikke får noen problemer med denne.

Multicom anbefales for bra service!!

Skrevet

Eg fekk det samme svaret hos PCMAX, ja det går fint, men akk, etter 1-2 mnd ventetid fekk eg en ny ibm disk tilbake, ja ja så får eg en ny disk om ca. et år :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...