Gå til innhold

FLAUT av HW.no forumet at vi ikke kan holde stand!


Anbefalte innlegg

Wow.... så mye å lese før du nevner hva det dreier seg om... "worst topic ever?"

5957148[/snapback]

 

Må nesten si meg uenig med deg der. Jeg nevner rimelig kjapt at det som jeg synest er flaut er at lag som Brazil og diverse andre lag bare suser forbi oss. Så jeg fremlegger ganske kjapt synspunkter som bygger opp under emnet. At det deretter tar litt tid å få lagt fram alle detaljene kan jeg derimot holde med om, men det er jo fordi jeg både skal argumentere og lage bruksanvisning og forklare.. sier seg selv at det ikke er gjort på to rader, iallefall om man har tastatur-diaree som meg. ;)

 

... Men point taken, så jeg har flytta 2 paragrafer til under "forklarende "spoiler" blokka". ;) hjelper kanskje litt?

5959191[/snapback]

 

litt ja, men folding@home burde være nevnt med ord i første avsnitt... ca 1 hel side med tekst (1024x768 oppløsning) før det i det heletatt nevnes blir for mye til at mange gidder å lese, spesiellt når du går så hardt ut som du gjør (noe jeg synes er bra forøvrig...fikk meg til å huske å installere det igjen, noe jeg glemte etter siste formatering)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er F@H lagt inn som service på min egen PC (Atlhon64 3000+). Skal se om jeg ikke for lagt det inn på min brors pg søsters også. De vil jo ikke merke noe! Og samvittigheten vil kanskje bli bedre...?

 

Brukte den grafiske versjonen for en god stund siden, men som service er det bare enda flere fordeler!

Lenke til kommentar

Verve konkuranse? -høres bra ut. Tror jeg sliter med å verve til Hardware.no rett og slett fordi jeg bor i statene, og de sikkert ikke vil skjønne hvorfor de må folde i Hardware.no sitt navn! ;)

 

Hvordan hadde du tenkt deg at vi kan organisere noe slikt? -Må jo være basert på æres-systemet uansett, men det går nok fint!

 

Skal fikse litt til i den originale tråden, slik at FAH introduseres umiddelbart, før jeg legger ut på min "rant'n'rave" ;)

 

Varmt velkommen til Phalanx og HappyRay, takk! :)

Lenke til kommentar

Helt fantastisk!

Velkommen begge to! -Og hva gjelder "yter bra nok", så vil det være "bra nok" selv med en sko-boks med en 800Mhz via cpu ;) Alt over det nivået er fin-fint! :D -Nå gjelder det bare å huske å glemme å slette FAH mappa når en synest det blir kjedelig med 300 - 500 poeng dagen! ;)

 

 

Jobber med en oppdatert og mer brukervennlig oppdatering av den første posten i "stickyen" (i sammarbeid med PureTamil) og kanskje også til min egen første post her.

Lenke til kommentar

Stemmer KT600, du er en jævel. Jeg har ikke den fjerneste anelse hva det egentlig er jeg gjør, men jeg vet at jeg gjør noe bra. Og det at maskinvaren ikker er spesialbygget for formålet gjør ingenting. Det vi mangler i spesialisering tar vi igjen på ren mengde. Den totale mengden PC'r som er med i F@H hadde banka dritten ut av Big Blue og gjengen lett hadde vi fått muligheten :p

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Fint å se at folk slenger J-ordet i mere posetive vendinger nå, lenge siden jeg fjærna det fra min post, men feel free! ;)

 

Tenkte å svare litt kjapt på et par av innleggene her:

 

"Hvordan kan dette hjelpe?"

Jeg har rede-gjort for dette ganske greit i en oppdatering av sticky-posten i dette forumet.. første posten (av PureTamil) har ikke blitt oppdatert med den nye posten ennda, men jeg har lagt den ut her for de som vil snik-titte litt!

 

Denne posten har en mye bedre struktur (synest jeg da), og er myntet på folk som ikke hvet hva dette er og hvordan det virker. Har brukt spoiler-bokser for å holde det oversiktlig, og man kan kjapt få et overblikk.

 

Men meget kort, så brukes din maskin til å lage en liten-liten bit av en større simulering av hvordan proteiner oppfører seg. Alle resultatene for en simulasjon (det finnes mange mange ulike hos fah) settes sammen, og de kan studere hva som egentlig skjer f.eks. når en celle begynner å dele seg uhemmet (kreft) etc etc.

 

Skal ta å oppdatere første posten i denne tråden også, slik at det ikke spiller noen rolle hvilken tråd man snubbler inn i først liksom, men nå vil jeg ha en pause. Har jobba 3-4 timer med oppdateringa allerede.. :blush:

 

Til alle nye som har postet: Fin-fint og velkommen! Visste dere at -allerede nå- så merker vi "hard-core" folk i teamet en forskjell? For første gang på "manns minne" har vi nå en "grønn" entry i "conquest" tabellen vår... om ca. 12.8 år vil vi ta forbi MacAddict4Life laget!! :), for bare noen dager siden var allt bare rødt og sorgen!! -Om et par uker så vil statistikken se ennda bedre ut, siden den da vil ta hensyn til alle dere nye brukere! Gleder meg! (og fortsetter vi å vokse slik som nå, så vil det garantert -ikke- ta 12 år å ta dem igjen, det kan jeg love dere!)

12.8 år til vi tar igjen MacAddicts4Life!

Endret av Dargar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...