Gå til innhold

Nokon som trener til å bli marinejeger?


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
"Planene" mine går ut på å gå Fallskjermjegerkurset i førstegangstjenesten som et forberedelsesår til Marinejegerkommandoen. Er dette lurt? Burde jeg heller satse på å gå rett inn på Marinejegerkommandoen??

 

Ja, det vil jeg si er meget, meget lurt. Da får du en liten smakebit på hva som venter og du får lært deg selv å kjenne både på godt og vondt, noe som garantert kommer godt med når du er på MJ-kurset.

 

Jeg lurer hvilke førstegangstjensete som er den lureste å være i før man skal prøve seg på marinejegerkurset. Jeg har meldt meg på kystjeger som førstegangstjeneste, er det veldig lurt?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-oUHKmPsW
"Planene" mine går ut på å gå Fallskjermjegerkurset i førstegangstjenesten som et forberedelsesår til Marinejegerkommandoen. Er dette lurt? Burde jeg heller satse på å gå rett inn på Marinejegerkommandoen??

 

Anbefaler deg å ha en plan B da du med stor sannsynlighet blir å ryke ut. Ellers er det fint at du har ambisjoner. Når har du tenkt å søke?

 

Klart dere må søke, folks! http://milforum.net/forum/viewtopic.php?f=11&t=4972 Spør, få svar, tren, kom inn!

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...