Gå til innhold

TES: spille uten å drepe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg får snart Oblivion og moren min vil prøve de ut men hun liker ikke vold spesielt godt finnes det en måtte å tjene penger og ha det gøyt men ikke drepe monstere?(eller ''humanoids''?)

Mvh Sarcus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir nok nødt til å drepe endel, ja.

Men spesielt blodig, kan jeg ikke si at det er, det finnes så utrolig mye verre.

Doom 3 f.eks. :)

Skrevet

Er det bedre å anbefale ham å være tyv. Det er ikke sikkert mor liker det heller.

Sitter mor å ser på at du spiller? Eller tror hun ikke at du greier å skille mellom fiksjon og virkelighet?

Skrevet

Ikke for å være veldig negativ, men du kan egentlig bare pakke sammen Oblivion hvis du ikke skal drepe noe, det være seg monstre eller mennesker.

Ellers kan du bestille et spill fra "Josefine"-serien til mora di, og spille Oblivion for deg selv :p

Skrevet

Han mente da at hans mor ville prøve spillet....whoa. Hvor kult er det. :)

hmm, man kan jo få tak i en paralyze spell eller noe slikt. Blir man angrepet av diverse monstre kunne man paralyze, stikke av og kose seg videre. Helt til neste kommer.. Litt slitsomt kanskje.

Få henne til å begynne på Dark Brotherhood quests! Et par av de tøffe questene der, og hun blir sikkert omvendt! :)

Skrevet
Er det bedre å anbefale ham å være tyv. Det er ikke sikkert mor liker det heller.

Sitter mor å ser på at du spiller? Eller tror hun ikke at du greier å skille mellom fiksjon og virkelighet?

5935788[/snapback]

Les førstepost du, moren hans skal spille, ikke se på, og jeg tviler også på at det er en han.

Skrevet (endret)

Når du får spillet kan du skru av blod ved å gjøre om "fMinBloodDamage=1.0000" til et tall som er høyere enn damagen du noen gang kommer til å gjøre.

EDIT: Dette gjøres da i .INI filen.

Endret av Seppe .
Skrevet
Når du får spillet kan du skru av blod ved å gjøre om "fMinBloodDamage=1.0000" til et tall som er høyere enn damagen du noen gang kommer til å gjøre.

EDIT: Dette gjøres da i .INI filen.

5937281[/snapback]

... eller bare gå inn på options og skru det av derfra. ;)

Skrevet (endret)

Oi, det visste jeg ikke. :blush:

EDIT: "Hvorfor gjøre det lett nå man kan gjøre det vanskalig?"

Endret av Seppe .
Skrevet

Nei. Oblivion er hovedsaklig et "drepespill", så der sliter du med mora di tror jeg. Med mindre du bare ber henne holde seg i Imperial City og springe rundt i ørska. Mainquest er FULL av dreping.

Skrevet (endret)

du dreper vel for det meste bare monstre fra helvete i MQ da? :p

edit: kanskje noen satandyrkere også :x

Endret av AmmO
Skrevet
Alle fortjener å dø i Oblivion, NPCs er så dumme at det er til å grine av.

5941240[/snapback]

Ja, du har forsåvidt et poeng der. ;)

5941243[/snapback]

:D

Konklusjon:  Mye dreping i Oblivion.

5941892[/snapback]

Sant nok.

Jeg drepte nettopp alle i cheydhal eller hva det nå heter :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...