Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes uansett Zidane er en fantastisk spiller, den beste jeg har vokst opp med.

 

Det er ingen hvemsomhelst som tør å lobbe en straffe tett oppunder tverrleggeren i en vm finale eller sender ballen i krysset på hel volley fra 30 meter i en CL finale.

 

En legende jeg aldri kommer til å glemme.

6462661[/snapback]

 

En legende som mista hode i 5 sek og blir hugsa for det og ikkje får sitt spel!

Lenke til kommentar

Italiensk juks?!

Frankrikes straffespark kom som et resultat av utmerket filming.

 

Frankrikes utvisning. Før kampen var stilte jeg Zidane foran Maradona og Pele uansett resultat av kampen. Selvom Materazzi tok vrei litt i nippelen på Zidane, forsvarer det på ingen måte det han gjorde etterpå. Zidane dalte kraftig i kurs hos meg. Han avsluttet en fantastisk karriere på verst tenkelige måte.

 

Forza Italia!

Lenke til kommentar
Jeg har forresten aldri skjønt hypen rundt Zidane. Jeg har ikke levd så altfor lenge, men har likevel opplevd mange spillere som er bedre enn Zyndebukken Zidane.

6462728[/snapback]

Var du våken i storhetsperioden hans? Mannen var genial i Juventus, og ikke minst i Real Madrid. At det er spillere som overgår han er det jo greit å mene, det blir subjektivt. Men rams opp alle disse "mange" som har vært bedre en Zidane.

Lenke til kommentar
Jeg har forresten aldri skjønt hypen rundt Zidane. Jeg har ikke levd så altfor lenge, men har likevel opplevd mange spillere som er bedre enn Zyndebukken Zidane.

6462728[/snapback]

Har du lyt å komme med noen eksempler?

 

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!

 

Drakta til Zidane er bestillt for minne. Zidane skal hylles etter hans karriere, ikke slaktes. Han har MYE flere gode momenter enn vonde. Vive la Zidane.

6462736[/snapback]

Lurer på om jeg ikke skal gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...