Gå til innhold

Beste spill pr. dags dato (april 2006)?


Gjest Slettet+78912364

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deluxe Ski Jumping og Mount&Blade.

5958118[/snapback]

Vet du hvor det er mulig å få tak i det gamle Deluxe ski Jump?? Finner bare nye versjonen, er ute etter det som ikke er i 3d, og som det er veldig veldig dårlig grafikk på, men som er gøy:):)

5968278[/snapback]

 

Du må søke med limewire etc :) Har funnet det jeg...

Er det virkelig ingen som har nevt Worms enda? Alle de første worms spillene er jo sinnsykt morsomme. Ikke de i 3D!

5968858[/snapback]

Fant deT:D

Endret av madgringo
Lenke til kommentar

Et spill jeg aldri går lei av er Freelancer.

 

Liker det spesielt på grunn av at det har så få begrensninger. Dessuten så fins det et hav av moder til det, slik at man kan utvide og forandre det så man aldri går lei.

 

Har ikke prøvd et spill ennå som jeg har likt bedre enn Freelancer. :love:

Lenke til kommentar
Hei hopp!

 

Har bestemt meg for å kjøpe bærbar datamaskin på tirsdag, Asus A6Ja. Fikk nettopp høre maskina kunne kjøre alle utgitte spill pr. dags dato (april 2006)..

 

Hvilket spill anbefaler du meg å installere? Kom gjerne med topp 5-liste av hva dere spiller / har spilt mest opp gjennom tidene. Nettopp runna Tomb Raider: Legend til Xbox på 9 timer, anbefales på det sterkeste. :) Veldig bra, med forbehold om et par grafikkfeil her og der..

 

Andre kreative diskusjonsemner: Kommende spill-titler dere gleder dere til, gi spill karakterer, "fraråde folk å kjøpe"-spill osv osv. Åpen for det meste, alle sjangere.  :)

 

Edit: overskrift..

5932264[/snapback]

 

Om du vil teste ytelsen på maskina di anbefaller jeg "Everquest 2", det er garantert til å kjøre maskina di i senk på høyere oppløsninger/details :)

 

Edit.

Vil også si at dette er et av de beste spillene.

 

 

Top 5:

Deus Ex

Baldurs Gate 2

Ultima Online

Everquest 2

Quake 2

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...