O.J Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Filmatiseringen av lotr-spillene var ganske skuffende. 5951012[/snapback] hva?? er du helt skutt i hue? Endret 19. april 2006 av O.J
Togo Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Wow, du trenger å bytte batterier i ironidetektoren din.
Loerand Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 LOL, dagens Ellers har vel Mortal Kombat og Street Fighter blitt til spill så vidt jeg kan huske...
Moff Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Filmatiseringen av lotr-spillene var ganske skuffende. 5951012[/snapback] ... Du mener vel filmene som ble til spill.... personlig synes jeg Battle for middle earth var ganske bra
thomanil Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) LOL, dagens Ellers har vel Mortal Kombat og Street Fighter blitt til spill så vidt jeg kan huske... 5951602[/snapback] Hehe ja de var "bra"... så dårlige at de var morsomme-bra mener jeg. Doom var også ganske gøyal sånn sett, hehe! Endret 19. april 2006 av thomanil
Hr. Jenssen Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Starship Troopers spillet skal visst være bra, har ikke prøvd det selv ennå, men en kamerat som har det. 5933532[/snapback] At Starship Troopers spillet er bra kan jeg umiddelbart avkrefte. Dette har ikke noe å gjøre med "smak og behag" engang. Spillet ER dritt. Bare prøv demoen (eller les alle omtaler som finnes av spillet), så forstår du. Noen spill som ber basert på film: -Gudfaren (etter min mening ganske bra, men noen mener det motsatte) -The Chronicles Of Riddick (utrolig bra FPS som mikser mange sjangrer) -Scarface (har ikke kommet ut enda) -Starship Troopers (som allerede nevnt er det et møkkaspill uten sidestykke) Dessuten finnes det mange spill (som Batman Begins, Spider-Man, Catwoman, osv), som kommer ut samtidig/rett før/rett etter en storfilm kommer ut. 100% av disse tilfellene ender opp med drittspill. Vi har jo også en del filmer som er basert på spill: -Aliens Vs. Predator (nyttårskalkun deluxe) -DOOM (noen synes den er bra, jeg kan selv ikke fatte hvorfor) -Mortal Kombat (drittfilm) -Mortal Kombat Annihilation (utrolig nok mye dårligere enn "forgjengeren"!) -Street Fighter (drittfilm, men denne er i det minste fornøyelig å se på) -BloodRayne (Uwe Boll som har regissert denne, ergo: møkk) -Alone In The Dark (Uwe Boll) -House Of The Dead (Uwe Boll igjen) -Postal (har ikke kommet enda - Uwe) -Far Cry (har ikke kommet enda den heller - Uwe den også) -Silent Hill (har ikke kommet enda) -Halo (ikke kommet enda) -Rainbow Six (har ikke kommet enda) -Spilter Cell (har ikke kommet enda) Det finnes ikke så mange filmatiseringer av spill der ute den dag i dag, men takket være vår alles gode fiende Uwe Boll, kommer det en hel masse slike filmatiseringer i løpet av de nærmeste årene (desverre). Spill til film (og motsatt) har desverre en tendens til å ende opp som makkverk og kalkuner, den ene verre enn den forrige. Jeg tror heller ikke at det kommer til å endre seg i den nære fremtid heller. Akk... Endret 19. april 2006 av Hr. Jenssen
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 mortal combat og street fighter er geniale filmenr jean claude van damn og raol julia(SF) im the repo man,and youre out of business(jean claude) andre geniale filmer som var opprinlig spill er - resident evil -hauntet hill -alines vs predator(den va far fetch men spelle kom før filmen)
Gromle Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 -alines vs predator(den va far fetch men spelle kom før filmen) 5952412[/snapback] Og tegneserien kom før begge... Synes filmen virker mer basert på tegneserien enn spillet.
Jakartabebopp Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 AvP-filmen er vel strengt tatt basert på tegneserien, slik Gromle påpeker.
Demantios Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 nesten alle spill blir filmatisert nå. venter i spenning på minesweeper the movie
Mompen Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Land of the Dead filmen ble jo også et spill som suger noe grenseløst. "Land of the Dead - Road to Fiddlers Green". Har testet fullversjonen av det, og jeg ble ikke imponert, for å si det sånn.
The Norwegian Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Er flere og flere som lager film av kjente spill. Halo, Hitman og Max payne er 3 spill som blir til film. Ser litt frem til Max Payne og Hitman filmen. Hitman fordi det er Vin Diesel som har hovedrollen og det er en skuespiller jeg liker. Max Payne filmen har jeg mikset følelser for. Digger begge spillene (og mener jeg har hørt at MP 3 er under designe) og håper jo at det blir en bra film. En som passer som Max utseende messig er denne personen fra CSI New York. 5938932[/snapback] Nei! Jhonny knoxville... men han blir det ikke :`(
Hr. Jenssen Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Land of the Dead filmen ble jo også et spill som suger noe grenseløst. "Land of the Dead - Road to Fiddlers Green". Har testet fullversjonen av det, og jeg ble ikke imponert, for å si det sånn. 5959857[/snapback] Det kan jeg skrive under på! (at spillet suger hesterompe - er noe av det verste jeg prøvde i 2005!) Forøvrig er det vel rett som Gromle sier. AvP er nok basert mer på tegneserien enn spillet, selv om at den kun baserer seg løst på tegneserien i det hele tatt. AvP var en på det beste middelmådig film. Hadde utrolig negative forventninger til den, så jeg endte opp med å bli "positivt imponert". En på det beste OK film.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 flere enn meg som håper på Monkey island-the movie? Guybrush Threepwood spilles av Dax Shepard Elaine Marley spilles av Kristin Kreuk captain LeChuck spilles av dustin hoffman\stelan skarsgaard\peter stormare Stan spilles av Jim Carrey Voodoo Lady spilles av Queen Latifa Murray vioce of Bill Murray noen andre forslag til cast?
Pastor Lorentzen Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Dessuten finnes det mange spill (som Batman Begins, Spider-Man, Catwoman, osv), som kommer ut samtidig/rett før/rett etter en storfilm kommer ut. 100% av disse tilfellene ender opp med drittspill. Tja, det er nå en sannhet med modifikasjoner. Spider-man spillene fra Neversoft (som utviklet Tony Hawk) er ganske så fornøyelige, spesielt når man mestrer å slenge seg blant skyskraperne. Hulk-spillet var svært underholdende. King Kong var jo et bedre spill enn film. Så det finnes unntak.
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Det finnes definitivt unntak, men likevel. Det er ikke til å nekte på at majoriteten er dritt som er laget KUN for å tjene penger. At utviklerne skal lage kvalitet har ingen ting å si for dem. Skal vedde på at de ikke prøver sitt beste engang.
BlastyTrasty Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Noen må stoppe Uwe Boll. 5952213[/snapback] Amen. Knoxville <-> Payne 5962326[/snapback] Max bildet ditt fungerte ikke. EDIT: Ah, skjønte det nå, Knoxville som Max ja. Vel, det hadde funka dårlig for min del. Tar han ikke seriøst som en skuespiller. Forøvrig burde det komme Monkey Island film Tror Broken Sword også kunne gjort en god film, ivertfall 1'ern. Endret 4. mai 2006 av dark by design
WalkingDead Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 hva med splinter cell filmen? den blir sikkert bra... george clooney hadde vært perfekt som sam fisher
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå