Lacim Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Det er på ingen måte spesifikt for warriors å være "lootwhores". Stort sett alle klasser har pve og pvp-gear. For warriors er det engang slikt at tier1/tier2 er direkte dårlig til pvp og damagedealing, følgelig må dps-gearet komme fra andre steder. Kall det hva du vil, men jeg mener det er ymse items warriors burde ha førstepri på. Det ganger guildet bedre at en av warriorene har bra våpen enn at en paladin har det, nettopp grunnet slik endgame er. Når det kommer nytt content (les aq), bør alle klasser gjøre jobben de kan best, nettopp for å holde en god fremgang. MC er en lek for de aller fleste som har raidet en liten stund, å leke seg litt der skader neppe. Som likferd sier, et 40mannsraid trenger ikke 8 warriors i tankgear med tankspec. Et par stk gjør jobben mer enn bra nok. Når det gjelder han warrioren som tok Neretzek, The Blood Drinker, The Untamed Blade og Spinal Reaper, så kan jeg skjønne det ble litt i meste laget. Dog, å ta "hevn" ved å ta first drop Kalimdor's Revenge var kanskje litt barnslig. Må si jeg føler meg litt paff når jeg ser druids med Staff of the Shadow Flame med +55healing. Uten tvil en bra stav, men det eksisterer bedre. Heldigvis for meg har jeg skaffet våpen på egen hånd, så jeg slipper å tenke på det med det første, men blir likevel litt satt ut når jeg ser paladins med Sulfuras mens warrioren i guildet loker rundt med arcanite reaper. Får skrive mer senere, må løpe på butikken
Cappo Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Like artig hver gang. Spesielt når GRendal besøker tråden. Vi vet at vi ikke kan gjøre like mye damage som de råeste damage klassene, men dere trenger da ikke å nekte for at vi kan gjøre damage overhodet for det? Og når alle caster skriker etter Judgement of Wisdom, så hvorfor ikke gå full damage når en først er i gang når det lar seg gjøre på bossen? Greit at warriors kan gjøre mer damage enn oss over tid, men det er da litt merkelig at paladins hele tida grisebanker warriors i duel og lignende uten å heale og uten å bruke shield når de er tilsvarende gode og har tilsvarende gear. Og vennligst slutt med L2P. Klassene kan spilles på flere forskjellige måter. Alt etter smak og behag. Hadde dere spilt under Beta'en så hadde dere vel bare sittet og rivd dere i håret i ren frustrasjon, for da var paladin overlegen de andre melee klassene og hadde artige egenskaper som f.eks Holy Strike. Kalimdor's Revenge er ikke noe særlig til damagewarrior våpen. Sier vel det meste når vårt første Kalimdor's Revenge gikk til en protection warrior. Og du syns at den var waste på en paladin. HA! Endret 22. april 2006 av Cappo
Xtra Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Like artig hver gang. Spesielt når GRendal besøker tråden. Vi vet at vi ikke kan gjøre like mye damage som de råeste damage klassene, men dere trenger da ikke å nekte for at vi kan gjøre damage overhodet for det? Og når alle caster skriker etter Judgement of Wisdom, så hvorfor ikke gå full damage når en først er i gang når det lar seg gjøre på bossen? Greit at warriors kan gjøre mer damage enn oss over tid, men det er da litt merkelig at paladins hele tida grisebanker warriors i duel og lignende uten å heale og uten å bruke shield når de er tilsvarende gode og har tilsvarende gear. Og vennligst slutt med L2P. Klassene kan spilles på flere forskjellige måter. Alt etter smak og behag. Hadde dere spilt under Beta'en så hadde dere vel bare sittet og rivd dere i håret i ren frustrasjon, for da var paladin overlegen de andre melee klassene og hadde artige egenskaper som f.eks Holy Strike. Kalimdor's Revenge er ikke noe særlig til damagewarrior våpen. Sier vel det meste når vårt første Kalimdor's Revenge gikk til en protection warrior. Og du syns at den var waste på en paladin. HA! 5968121[/snapback] hurra, noen med vettet i behold her, godt inlegg Cappo.
GRendal Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 . Sier vel det meste når vårt første Kalimdor's Revenge gikk til en protection warrior.Og du syns at den var waste på en paladin. HA! 5968121[/snapback] du vet Protection er en spec, og ikke en klasse, right?
wonnim Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Like artig hver gang. Spesielt når GRendal besøker tråden. Vi vet at vi ikke kan gjøre like mye damage som de råeste damage klassene, men dere trenger da ikke å nekte for at vi kan gjøre damage overhodet for det? Og når alle caster skriker etter Judgement of Wisdom, så hvorfor ikke gå full damage når en først er i gang når det lar seg gjøre på bossen? Greit at warriors kan gjøre mer damage enn oss over tid, men det er da litt merkelig at paladins hele tida grisebanker warriors i duel og lignende uten å heale og uten å bruke shield når de er tilsvarende gode og har tilsvarende gear. Og vennligst slutt med L2P. Klassene kan spilles på flere forskjellige måter. Alt etter smak og behag. Hadde dere spilt under Beta'en så hadde dere vel bare sittet og rivd dere i håret i ren frustrasjon, for da var paladin overlegen de andre melee klassene og hadde artige egenskaper som f.eks Holy Strike. Kalimdor's Revenge er ikke noe særlig til damagewarrior våpen. Sier vel det meste når vårt første Kalimdor's Revenge gikk til en protection warrior. Og du syns at den var waste på en paladin. HA! 5968121[/snapback] Det er ingen her som har sagt at paladins overhodet ikke kan gjøre damage. Men faktum er at paladins er en supportklasse, og vil alltid gjøre best nytte av seg som nettopp det i grupper/raids. Hvis man vil ha litt mer damage i et raid så tar man heller inn en rogue/warrior (eller en annen dpsklasse) istedetfor å sette en pala på den jobben. Jeg, og de aller fleste andre, vet at klasser kan bli spilt på forskjellige måter, men det har sine naturlige begrensninger, spesielt i raids hvor hver klasse har sin jobb. Paladins sin jobb er å cleanse, heale osv. Vurder å rerolle warrior hvis dere vil spille som en warrior. Endret 22. april 2006 av wonnim
likferd Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Greit at warriors kan gjøre mer damage enn oss over tid, men det er da litt merkelig at paladins hele tida grisebanker warriors i duel og lignende uten å heale og uten å bruke shield når de er tilsvarende gode og har tilsvarende gear. 5968121[/snapback] Og du tror ikke 900 mer armor en warrioren, 6 sekund stuns, imba talents som reckoning, hammer of wtfbbqpwn, samt at paladin sin hovedskade glatt ignorerer armor og ikke kan blir resistet har noe med dette å gjøre? Endret 23. april 2006 av likferd
Gundersen Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Det jeg ser her nå er mange personer som snakker forbi og misforstår hverandre og egentlig er enige, mulig dette er feil. Paladin ER en support-class, og kan gjøre "dårlig" DPS. Den kan også tanke "dårlig". En warrior kan tanke og gjøre ganske god damage. Det er vell det alle i denne diskusjonen egentlig sier?
ahpadt Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Klag så mye dere vil, synes dmgmeters taler for seg selv.... Det var noen her som skulle bruke 24 timer på å finne et screen der en warrior gjør 100% mer skade enn meg. Vel, nå står det på deg og finne screen av en warrior som gjør 1.900.000 dmg fra Start til golemagg, lykke til. Magen som lå på topp når vi var ferdig har 8/8 Netherwind, 500+ frostdmg, og siste frostbolt fra AQ20, og gjorde 60% mer skade enn meg (1.600.000)... Tviler på at noen warrior topper det. Skjønner ikke at jeg gidder å prøve å bevise noe for dere uvitende, men spør du meg så er et imba 2h våpen langt fra bortkasta på en Paladin. 5965128[/snapback] Om jeg også hatt stjålet all DPS-loot fra locks og mages hadde jeg også dratt på med skade i MC/BWL/AQ. Jeg er priest. Shadowpriest. Btw, 25% crit og ~700ap (unbuffed) har jeg på min warrioralt, så det er ikke mye greier å skryte av. Jeg har det også ikke lett som "jeg vil være dps, men er support-class", men om du titter litt bak skuldern, så burde du faktisk kunne se at paladin ikke er #1 til å deale damage, det har jeg også sett med shadowpriest, selv om jeg kan dra på skikkelig om jeg bare gidder. Ja, jeg vet det kan være j*vlig kjedelig å heale i blant, men du har faktisk rollet den klassen du er selv, selv om du kanskje angrer - jeg angrer ihvertfall bittelitt, selv om 350 sw:p / tick + kunne heale seg selv, gjør vondt. Vondt for mons som Pinnella sier. :] BTW, en ting til - Kun 1 rogue på top #5 damage? Har de veldig dårlig gear eller har de 1 hånd på tissen mens de gjør MC? En siste ting - er det ikke veldig kjedelig å kjøre et helt MC-run hvor du bare trykker Auto-attack? Jeg ville kjedet meg til døde da. Endret 23. april 2006 av ahpadt
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Btw, 25% crit og ~700ap (unbuffed) har jeg på min warrioralt, så det er ikke mye greier å skryte av. 5976443[/snapback] Men så spiller jeg paladin og ikke warrior da. Men poenget med det screenshotet mitt var ikke å gloate over crit og AP, men å vise dmgmeters, pluss hvilken crit og AP som krevdes for å havne der. (totalt 950.000 dmg fra start til Golemagg, noe jeg er MEGET fornøyd med) men om du titter litt bak skuldern, så burde du faktisk kunne se at paladin ikke er #1 til å deale damage Har jeg aldri sagt heller, men jeg kan lett motbevise de som sier at paladin ikke gjør dps i det hele tatt, eller de som hevder warrior gjør 100% mer. Ikke vet jeg om en warrior med DW/Fury og imba nerf George eq. kanskje gjør opp mot 100% mer, men da er hele poenget med at Ashkandi er et warriorvåpen ganske irrelevant. Ja, jeg vet det kan være j*vlig kjedelig å heale i blant, men du har faktisk rollet den klassen du er selv, selv om du kanskje angrer - jeg angrer ihvertfall bittelitt, selv om 350 sw:p / tick + kunne heale seg selv, gjør vondt. Vondt for mons som Pinnella sier. Jeg angrer så langt ifra. Sutrer nå og da over paladins, men tviler på at jeg noengang kunne likt å spillt en annen klasse over lengre tid. Men for å si det slik: hadde jeg ikke hatt muligheten til å fått meg litt dpsgear nå og da, så hadde jeg ikke orka WoW. En siste ting - er det ikke veldig kjedelig å kjøre et helt MC-run hvor du bare trykker Auto-attack? Jeg ville kjedet meg til døde da. Tja, er ikke mange klasser som trykker på mer enn 2-3 knapper i instances... Autoattack og venting på imba procs er morsomt for meg siden det er en avveksling fra den vanlige healinga BTW, en ting til - Kun 1 rogue på top #5 damage? Har de veldig dårlig gear eller har de 1 hånd på tissen mens de gjør MC? Tror de har opptil 2 hender på tisseluren i MC noenganger, for det står iallefall ikke på gear. Har selvfølgelig ingen sjangs til å henge med når de gjør maks dps, men det var heller ikke poenget her. Poenget var at paladin, i motsetning til populær tro, kan faktisk gjøre ok dmg tatt i betrakning at det ikke er en dpsklasse. Samme med balancedruids, selv om folk mener de har like lav dps som paladins. (når de i realiteten gjør mer skade enn oss) Endret 23. april 2006 av apollox
PSV Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 En siste ting - er det ikke veldig kjedelig å kjøre et helt MC-run hvor du bare trykker Auto-attack? Jeg ville kjedet meg til døde da. Nok en som ikke forstår det :!:
PSV Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Forresten, våre rogues er iallefall ikke noe ille med Han warrioren som ligger top10 der har 31/5/15 specc som er ett par andre som har også. Her er screenshot fra dagens Vael :
.Marcus Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Kan du ikke vise DPS meterne istedet slik at vi vet at du ikke jukser?
Thraze Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Så nå er det ikke lengre "Warriors gjør kanskje 10% mer dmg enn paladins" som gjelder lengre? Det var det som startet denne diskusjonen, og jeg syns det er latterlig at noen kan påstå noe slikt.... Slutt å krangle nå pls
PSV Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Kan du ikke vise DPS meterne istedet slik at vi vet at du ikke jukser? 5976663[/snapback] Hvordan gjør jeg det? spiller alltid med den slik som den er nå, har auto-reset når jeg joiner raid group eller party.. edit: btw, jeg hadde ingen ville buffs edit2: det er forresten syncha også, hva nå enn det betyr.. Endret 23. april 2006 av Per-Stian
.Marcus Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 http://www.curse-gaming.com/modscreens.php?id=1992 På "Visible Quantity" er det i de nyere versjonene et DPS meter som resetter etter hver endte combat flag. De metrene der har antageligvis stått og duret siden du startet i BWL, og mot Razorgore blir damagemeters uansett fucket. Det pusler meg virkelig at du outdamager warriors mot Vael. Jeg bare sier Execute, jeg.
PSV Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Må nesten si meg litt enig. Warrioren som ligger øverst der, Appren er det beste vi har av Arms warriorer, han har Ashkandi..
likferd Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 2h mot vael, ikke rart han har dårlig damage. Nei, dualweild, kjapt våpen i mainhand og spam heroic strike på alle mainhandslag de første 10%, og deretter execute de siste 20% Bruker en warrior 2h mot vael, blir han enten stående og vente på cooldowns, eller stående og vente på weaponswing (3.4 sec+)
.Marcus Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Lager ikke HS vanvittig aggro hvis det spammes slik da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå