likferd Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Så du gjør mer damage enn en tilsvarende geared rogue/mage? Såklart er det mulig, men har mine tviler. Vennligst, legg av deg denne "jeg er bedre enn alle og vet best" holdningen din. Den eneste det gjør er å framstille deg som barnslig. 5952520[/snapback] Jeg, som dps warrior, outdamager mange roguer, og alle mager i bwl. Klarer ikke helt å toppe de to beste roguene (ikke best på gear, men de gjør syk damage). Og det er et hav av forskjell på mine f.eks item level 61 lionheart helm og level 76 bloodfang gearet deres. Det som gjør det er som pinella sier, rage. Roguer er begrenset av en fastsatt energy regen, mager går oom, huntere går oom, mens warrior gjør mer og mer damage til lenger kampen er Og til bedre gear , til mer attackpower, til mer rage får du per slag. helt uten grenser. Roguer har et begrenset antall sinister strikes eller backstabs de kan bruke i minuttet, men (nesten) ingen måte å få fler på. Warriors får i tillegg til mer damage på abilities, FLER slag per minutt når de får bedre gear, på grunn av rage systemet. Endret 19. april 2006 av likferd
OscarWoHA Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Pinnella nevner ikke hvor lenge kampen varer, hva slags build Magen kjører eller hvilket gear de har. La oss anta at begge klassene kjører med gear fra PvP-ranks og AQ inkl. Twin Emps (siden det ville vært mest naturlig i dag), så tviler jeg sterkt på at en Warrior lett kan overgå en Mage i en gjennomsnittelig lang kamp. Varer kampen i 6 timer, ja, Warrior har helt sikkert gjort mest skade pga manamangel hos Mage. Men, ved rundt 5 minutter tviler jeg... Vær litt mer konkret før du kommer med "Warrior er den beste DPS-klassen" Pinnella. Kan misforståes
Xtra Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg, som dps warrior, outdamager mange roguer, og alle mager i bwl. Klarer ikke helt å toppe de to beste roguene (ikke best på gear, men de gjør syk damage). Og det er et hav av forskjell på mine f.eks item level 61 lionheart helm og level 76 bloodfang gearet deres. Det som gjør det er som pinella sier, rage. Roguer er begrenset av en fastsatt energy regen, mager går oom, huntere går oom, mens warrior gjør mer og mer damage til lenger kampen er Og til bedre gear , til mer attackpower, til mer rage får du per slag. helt uten grenser. 5952589[/snapback] Greit nok, men spillestil og build har også mye å si for hvor mye dmg man gjør.
likferd Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Greit nok, men spillestil og build har også mye å si for hvor mye dmg man gjør. 5952611[/snapback] Stemmer. En rogue i guildet som nesten alltid ligger mot toppen på damagemeter, har faktisk rundt halvparten blått gear. Har aldri funnet ut hva han gjør, men han knuser roguer med nesten full bloodfang på damage :!:
Tåkefyrste Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Naturligvis, fortsett å forsvar din egen klasse. Ser du har blitt ganske flink til det. 5952320[/snapback] Jeg er ikke den eneste for å si det slik Ser du glemte å ta i betraktning at rogues har imba aggroreduserende skills i den lille avhandlingen din. Jo mer imba gear en warrior har, jo mer blir han begrenset av den enkle grunn at han ikke kan gå maks dmg i frykt for å ta aggro (om han ikke har 4 personlige healers da, noe som vil hemme resten av raidet). Casters kan også nuke litt ekstra siden de trenger 30% mer threat for å ta aggro enn melee. Nei, warriors vil aldri være en pur dps class, slik som paladins heller aldri vil være det. Endret 19. april 2006 av apollox
Jan Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Warriors kan - og vil outdamage gode rogues i PvE-dps Hahahahahahahahahahahahahahahaha :!: :!: 5952563[/snapback] Ehm..ja?
Bredoc Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) Warriors kan - og vil outdamage gode rogues i PvE-dps Hahahahahahahahahahahahahahahaha :!: :!: 5952563[/snapback] Ehm..ja? 5952955[/snapback] Hel klart ja. Første guilden jeg var i knuste jeg alle klasser i dps gjennom MC, selv med offtanking på noen boss adds. Samme med en annen warrior hadde vi alltid kamp om hvem som var best på lista. Kan man bruke warrioren sin så er det en av de beste dps klassene i spillet. Startet i en BWL guild før jeg ga meg med warrioren. Her også på enkelte bosser lå jeg over flere mages, rogues og andre warriors med bedre gear enn meg. Toppet dps lista på Razorgore ved en anledning og var stort sett blandt de 5 beste. Men merket at konkuransen her var tøffere enn i den første guilden. Da jeg raidet som værst, og egentlig ellers også har jeg gitt alt med warrioren. Aldri en eneste slack eller ninja afk. Svarte heller aldri på whispers eller prata i guild chatten under raids heller. Ga bare full pip hele tiden og spilte vel klassen min bedre enn mange andre, tror jeg. Fokus på det du skal gjøre har mye å si. Endret 20. april 2006 av Darkrevan
likferd Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Naturligvis, fortsett å forsvar din egen klasse. Ser du har blitt ganske flink til det. 5952320[/snapback] Jeg er ikke den eneste for å si det slik Ser du glemte å ta i betraktning at rogues har imba aggroreduserende skills i den lille avhandlingen din. Jo mer imba gear en warrior har, jo mer blir han begrenset av den enkle grunn at han ikke kan gå maks dmg i frykt for å ta aggro (om han ikke har 4 personlige healers da, noe som vil hemme resten av raidet). Casters kan også nuke litt ekstra siden de trenger 30% mer threat for å ta aggro enn melee. Nei, warriors vil aldri være en pur dps class, slik som paladins heller aldri vil være det. 5952637[/snapback] Kun på enkelte bosser med aggro-reduserende abilities som firemaw må du passe på aggro, men ærlig talt har ikke dette vært noe problem for meg. Warrior har passive 20% mindre aggro-generation i berskerker stance om du ikke visste det, og dessuten er det naturlige pauser i mange av de bossfightene. Om du drar aggro på trash, gjør det ikke stor heller. Overlever fint å tanke bwl trash med 2h en liten stund.
Loeve Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) Det virker som om mange her som maser om at rogues > warriors ikke er klar over at Pinella også har en temmelig imba rank 14 rogue, så jeg tror han er ganske klar over hva han sier. Uansett, hos oss kniver en DPS-warrior og en rogue om førsteplassen på DPS-meterene. Forskjellen her er at warrioren som regel bare har MOTW og PW:F, mens roguen er glad i å poppe alt som er av potions. Endret 20. april 2006 av Loeve
Thraze Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Lol, denne tråden tar helt av nå Jeg føler jeg har fått frem mitt poeng ihvertfall. Warriors gjør mer enn 10% mer dmg enn paladins. Det er det ingen diskusjon om & Crusader>alt
PSV Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) Jeg vant damage meteret på Onyxia i går!! :!: Kalimdor's Revenge Dark Edge neste :!: Endret 20. april 2006 av Per-Stian
GRendal Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg vant damage meteret på Onyxia i går!! :!: Kalimdor's Revenge Dark Edge neste :!: 5957121[/snapback] hunterne i guildet ditt hadde lunsjpause eller?
Lacim Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Såklart, burde ha utdypt meg bedre Jo lengre en fight er, jo bedre er den for en warrior. Likferd forklarer det bra. Dessverre ble roguen bare rank12, men hadde thunderfury før nerfen (\o/). Gikk lei hele klassen, var litt kjedelig å være så avhengig av cooldowns. Imba når de er klare, veldig råttent når de er nede.Warrioren har vært grand marshal, og spiller den som mainchar nå. Roguen er solgt :|
PSV Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg vant damage meteret på Onyxia i går!! :!: Kalimdor's Revenge Dark Edge neste :!: 5957121[/snapback] hunterne i guildet ditt hadde lunsjpause eller? 5957356[/snapback] TBH, så var det 50% alts, 50% mains, og som mange vet er det jo healers som har melee alts og ikke omvendt, men ja, jeg slo hunterne, og ja, jeg peiste på med full dps fra første sekund
.Marcus Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Screenshot? Har vondt for å tro deg, siden du kan bare judge i fase 2.
PSV Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) Hmm, må sjekke her en plass, usikker på om jeg tok SS... edit: har ett, men viser ikke så veldig klart.. Og hvem sa vi ikke kunne aoe'e i phase2? Fikk forresten en litt teit kommentar mot meg i AQ: Endret 20. april 2006 av Per-Stian
Tåkefyrste Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Fikk forresten en litt teit kommentar mot meg i AQ: 5959063[/snapback] La meg gjette: Sjalu warrior som ikke har snøring på paladinklassen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå