Gå til innhold

Hvilken enchant på Obsidian Edged Blade?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lover deg at de gjør MYE mer enn 10% som du sier ihvertfall ;) Det at du spiller paladin selv gjør bare at det høres litt ut som du prøver å forsvare klassen ovenfor deg selv ved å si at du gjør nesten like mye dmg som warriors. Desverre er det ingen fakta som tilsier at dette er i nærheten av sannheten. Men jeg må si du har en imponerende char ^^ Kanskje du gjør 10% mindre dmg enn en mc geared warrior?

Det skal og sies at jeg digger paladin klassen, men syns dps'en er så random at det blir litt kjedelig :/

Endret av GodSlayer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes paladin er fett jeg, critter hele tiden. :)

Pleide å ligge over en warrior som brukte spinal reaper i MC, mulig han var dårlig..Fordi de andre warrior'sa lå som nr 5+. :p

Skrevet

hehe, nei, er lenge siden jeg var ferdig med å forsvare paladins ovenfor megselv, og bare innså at det er en drittklasse til alt annet enn å blesse/heale/cleanse.

Men i det siste har jeg faktisk oppdaget at klassen har et ok potensial til å gjøre dmg hvis man dropper alt av mana og går for AP og crit, men dette funker selvfølgelig ikke i det hele tatt i PvP, der mana er livsviktig, derfor er det så som så hvor brukbart det er.

Gleder meg bare til den dagen folk godtar at paladins vil ha våpen de også, og innser at vår dmg ikke er så lav at den er totalt ubrukelig.

Skrevet (endret)

Min dpsadin fikk en liten buff i går, tok det første jeg så, er lei av å grinde med 1h, Kalimdor's Revenge :)

Proccen gir 500-600dmg med mitt dmg/healing utstyr, en smule mer med crit..

Ellers kan jeg nå mulig komme opp i 3000 crits :)

Og speccen min er: 29/11/11....

Endret av Per-Stian
Skrevet
En retri paladin med hand of ragnaros skal man ikke kimse av.

5936741[/snapback]

Uansett equip på en paladin, så kommer de ikke i nærheten av en warriors dps. Prøv selv, ta en runde i mc (bwl er vel litt uaktuelt å kjøre dps på som pally uansett). Kom tilbake med et screenshot som viser deres totale dmg iløpet av det runnet, så skal jeg iløpet av en uke komme med et ss som viser 100% mer dmg med subpar gear ;) Seff kan en paladin være heldig med et par seal crits, med d er ikke i nærheten engang av hva andre klasser kan gjøre.

5937183[/snapback]

I f.eks stratholme, på undeads klarer jeg ikke å holde følge med en tilsvarende utstyrt holy spec paladin på dps'en med min hunter.

Skrevet

Men, så tviler jeg en paladin klarer å holde følge med en ms warrior i Stratholme heller ;) Sweeping strikes og whirlwind, samt cleave betyr vill dmg :)

Skrevet
Men, så tviler jeg en paladin klarer å holde følge med en ms warrior i Stratholme heller ;) Sweeping strikes og whirlwind, samt cleave betyr vill dmg :)

5944716[/snapback]

Hørt om en spell som heter holy wrath?

Skrevet

5944716[/snapback]

Hørt om en spell som heter holy wrath?

5945002[/snapback]

Og som har 1 minutt cooldown?

Saken er at når du zerkertanker i strat, har du mye rage å brenne på SS, whirlwinds og cleaves. Jeg ligger vel på 5-700 dps på aoe pulls.

Skrevet

Å i det hele tatt vurdere å bruke paladins som (melee)dps i raids er så tåpelig at vedkommende fortjener nakkeskudd. Ingen instant-attacks whatsoever, kun autoattacks hvor man krysser fingra for en SoC-proc. Naturligvis kan man kaste en Hammer of Wrath i ny og ne, men fakta faen er at paladins er en supportclass. l2p.

Vil gjerne se screenshot av MC/BWL med en paladin som ligger 10% bak #1 på damage done. Du står der med din 3,50 speed ashkandi og venter på neste autoattack, høres innmari festlig ut

Skrevet
Å i det hele tatt vurdere å bruke paladins som (melee)dps i raids er så tåpelig at vedkommende fortjener nakkeskudd. Ingen instant-attacks whatsoever, kun autoattacks hvor man krysser fingra for en SoC-proc. Naturligvis kan man kaste en Hammer of Wrath i ny og ne, men fakta faen er at paladins er en supportclass. l2p.

Vil gjerne se screenshot av MC/BWL med en paladin som ligger 10% bak #1 på damage done. Du står der med din 3,50 speed ashkandi og venter på neste autoattack, høres innmari festlig ut

5946411[/snapback]

hehe word

Skrevet

5946411[/snapback]

Hehe, ja du har et poeng :)

Skrevet

sant:)

Når jeg og to pala guildies, samt en prest grindet (og holderenda på med) combat badges i silithus hives var ingen av dem to palaene i nærheten av å gjøre like mye skade som min 31/5/15 build MS warrior med doomsaw.

Jeg har også crusader på doomsawen. En liten arting ting er at siden patch 1.8 (tror det var den) så er doomsawen en av dem få våpnene som lar procen sin procce på proc. Procen er en nice "wound" sak som skader 300-400 i form av et ekstra attack. På thottbot ble det hevdet at den aldri proccet, men jeg har brukt procwatch addon og har observert en procrate på ca 5% over tid. dvs det samme som swordspec:)))) Og når crusader proccer hyppig i tillegg så er jo dette aldeles konge...Jeg kommer til å begynne å gråte når jeg med tiden blir tvunget til å bytte ut doomsawen pga bedre dropper.

Men jeg ville kanskje valgt crusader enchant selv på OEB...selv om 25AGI kanskje er den beste (men denne koster vel skjorta også)

Skrevet
Jeg lover deg at de gjør MYE mer enn 10% som du sier ihvertfall ;) Det at du spiller paladin selv gjør bare at det høres litt ut som du prøver å forsvare klassen ovenfor deg selv ved å si at du gjør nesten like mye dmg som warriors. Desverre er det ingen fakta som tilsier at dette er i nærheten av sannheten. Men jeg må si du har en imponerende char ^^ Kanskje du gjør 10% mindre dmg enn en mc geared warrior?

Det skal og sies at jeg digger paladin klassen, men syns dps'en er så random at det blir litt kjedelig :/

5937302[/snapback]

Problemet ditt er at du stort sett ser holy paladins......De gjør ikke mye skade. Å er litt feil å trekke MC inn når du snakker om hvem som gjør mest skade, da en paladins jobb i MC ikke er å gjøre skade ;)

Skrevet
Problemet ditt er at du stort sett ser holy paladins......De gjør ikke mye skade. Å er litt feil å trekke MC inn når du snakker om hvem som gjør mest skade, da en paladins jobb i MC ikke er å gjøre skade

Sant det. Eneste stedet en pala drar nytte av å gjøre skade er i pvp. Da meler han sin egen kake som alle andre. Men selv i pvp er ikke pala en dmg dealer man snakker om...men det at han kan heale seg selv redder ham. Så klart en pala kan gjøre skade...self langt fra en skade en warrior kan gi. Men skaden en pala gir er kun nyttig for han selv i pvp, mens en warrior kan være dps'er i et raid. Noe en pala aldri vil være uansett.

Skrevet
Hvis en paladin bare gjør 10-15% mindre skade enn warriors, så kommer ihvertfall jeg til å rerolle dpsadin. 

Dem gjør selvsagt ikke det :cool: en pala kommer ikke i nærheten av en warrior i skade, så enkelt er det.

Skrevet

Du som er paladine får vel + 1 critt av 18 agility points tror jeg?

Skal en paladine gjøre skade er de vel avhengie av critts. Tror +25 agility helt klart er best for deg.

Skrevet
Hvis en paladin bare gjør 10-15% mindre skade enn warriors, så kommer ihvertfall jeg til å rerolle dpsadin. 

Dem gjør selvsagt ikke det :cool: en pala kommer ikke i nærheten av en warrior i skade, så enkelt er det.

5947221[/snapback]

Jeg tror, jeg tror, jeg trooor jeg skjønte det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...