Gå til innhold

Burning Crusade rett rundt svingen?


Anbefalte innlegg

Troll ja. Det gir jo litt mening etter som Horde får en rase som alliance forsåvidt har fra før, så hvorfor ikke andre veien også?

 

Men aller helst har jeg lyst på en Pandaren Monk. Cloth user med paladin powers, bruker staff, mace, fist weapons og bow. :p

5943250[/snapback]

 

Hørtes kult ut. Nå vil jeg spille pandaren monk osgå :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde blitt kult med troll på alliancen da...dem er stygg som nøkken, men dem har en "tøffhet/råhet" over seg som alle horderasene forøvrig har.

 

Å spille en sorry ass bjørn er for meg helt utenkelig. Om da pandara ligner det vi kjenner som en panda i dagens dyrerike. Jeg syntes personlig det tangerer mot det absurde å spille noe så deformert som en gnome også, men jeg innrømmer at dem har en viss kulhetsfaktor i form av syk latter og vannvittige "moves" som warrior......men en panda bjørn...hmmm...

Lenke til kommentar

Level 70 Uncommon (grønne) kan være like bra som noen level 60 Rare (blåe).

 

Level 70 Rare (blåe) kan være like bra som noen level 60 Epic (lilla).

 

Level 70 Epic (lilla) vil være bedre enn det meste på level 60 med mulig unntak av de to legendary våpenene som er i spillet nå.

 

Men jeg vil tro at med tiden vil endgame level 70 gear (altså BWL/AQ tilsvarende på level 70) være bedre enn disse også. Og det gir mer mening at en endgame level 70 item er bedre enn en level 60 legendary enn at vi vil ende opp med endgame level 60 items som er det.

 

Og bare så det er sagt. De beste iteme innen for de nevnte level 60 kategoriene vil være bedre enn en level 70 item av en lavere rang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...