Gå til innhold

Dendrofili? Hva er det?


Pressure

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes at det er for galt.

5930267[/snapback]

Hvorfor det? Det skader jo ingen, og det er ikke akkurat slik at du trenger å se på det eller noe. Så er vel ingen grunn til at det skulle være så fryktelig galt da. Selvfølgelig kan det jo tenkes at man kan synes synd på denne personen som er dendrofil og henger rundt med trær. Men galt er det da vel ikke?

5930364[/snapback]

HVA vis det er en freda skog? HÆ? Skal vi bare stå og se på mens det kvinneennesket voldtar og lemlester VÅR skog?!

Lenke til kommentar
Jeg synes at det er for galt.

5930267[/snapback]

Hvorfor det? Det skader jo ingen, og det er ikke akkurat slik at du trenger å se på det eller noe. Så er vel ingen grunn til at det skulle være så fryktelig galt da. Selvfølgelig kan det jo tenkes at man kan synes synd på denne personen som er dendrofil og henger rundt med trær. Men galt er det da vel ikke?

5930364[/snapback]

HVA vis det er en freda skog? HÆ? Skal vi bare stå og se på mens det kvinneennesket voldtar og lemlester VÅR skog?!

5930947[/snapback]

Det tenkte jeg aldeles ikke på! Jeg foreslår at politiet innfører forbud mot at damen (Amanda) kommer innen 100 meter avstand til alle fredete skoger og tresorter. Det løser hele problemet :roll:

Lenke til kommentar

Freud ja, om jeg skrev navnet riktig.

Seksuelle avvik vil alltid eksistere, akkurat som avvik på andre ting.

Jeg kan ikke si jeg ble spesielt overrasket eller sjokkert når jeg leste artikkelen, men litt morsomt er det jo.

Og jeg vil si dette er temmelig uskydlig sammelignet med mange andre sekseulle avvik som kan gå utover andre mennesker, f.eks pedofili.

 

Godt å høre at hun jenta har funnet noe som fungerer for henne.

What's the fuzz all about?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...