Gå til innhold

Data som vekkerklokke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan jeg bruke dataen som vekker klokke?

Kanskje ligge inn windows mediaplayer i planlagte oppgaver også sende paramater til den med adressen til den låten jeg vil våkne til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har Windows kan du jo sette opp en MP3 fil til å starte på et gitt klokkeslett via instillinger --> kontrollpanel --> Planlagte oppgaver

Skrevet

i mIRC:

/timer -o 07:00 1 1 { splay "c:\path\til\mp3filnavn.mp3" }

Sette anlegget høyt på, legge seg, bråvåkne. Virker hver gang.

Problemet kan være en sprengt høyttaler en eller annen gang.

Skrevet

Jeg hadde/har et program en eller annen plass, som heter Daily Alarm Clock. Det programmet fungerer slik at det kjører i bakrunnen, mener jeg å huske. Så stiller du inn programmet til å spille av en spesiell sang til en viss tid.

Når det gitte tidspunktet kommer begynner sangen og spille. I det programmet kan du velge at sangen skal starte flere ganger. F. eks hvert 10ende minutt.

Jeg har brukt det selv og det fungerer greit, men lenge siden jeg har brukt det nå da.

Skrevet

Er det noen som vet om et program som gjør det mulig at PCen skrur seg på automatisk? Blir smellvarmt hvis Pcen skal stå på hele natten, og ønsker derfor at PCen skal skru seg på om morgenen... noen ideer?

Skrevet

Ok, et steg nærmere! :) Men, hvordan får jeg fjernet påloggings-velkomsten? Når jeg har satt den i dvale, og den starter opp "fra" planlagte oppgaver; så får jeg kun opp navnet mitt... kan man endre på dette?

Skrevet
Tusen takk for glimrende hjelp! Jeg ser at det er en 30-dagers prøveversjon, men vil den funke etter det også?

5941358[/snapback]

Ja, vil tro auto-login delen funker. Men at du ikke kan bruke det aktivt, spør noen som har peiling på data (google) så kanskje en "snill-sjel" kan skaffe deg en gratis versjon.

:)

Google finner alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...