MiSP Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 (endret) Jeg bare lurte på om det gikk an å lage en slags sunblock-armor, med andre ord enchante armor/klær med Restore Health slik at totalen blir minimum 8 (dette er det du mister per sekund i solen når du er 100 % vampyr). Er det noen som har prøvd dette? Jeg er ikke med i Mages' Guild/Arcane University, så jeg kan ikke prøve det... Endret 14. april 2006 av MiSP
MiSP Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Hm, dette må sjekkes 5920611[/snapback] Si ifra hvordan det går!
Dr. Mobius Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 (endret) Vil ikke tro det er mulig å gjøre i spillet i alle fall. Men bruker du TES editoren så er det vel ikke så vanskelig å få til. Endret 15. april 2006 av T-Solberg
MiSP Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 Vil ikke tro det er mulig å gjøre i spillet i alle fall. Men bruker du TES editoren så er det vel ikke så vanskelig å få til. 5923128[/snapback] Men da er det jo fjusking. Parasoll og solbriller? 5923211[/snapback] Ja, det var noe slikt jeg hadde i tankene. "I present to you, Hunter of the Night, the mighty Armor of Solkrem!"
Toset Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Du kan visstnok drikke blod, og dermed unngå solskade en periode (vet ikke hvor lenge) Du kan drikke blod ved å snike deg bort til folk på samme måte som ved pickpocket. Mener du kan ha blod på flaske også, fant noen hos han vampyr-assasin duden, men aner ikke hvordan du får flere. Har ikke sett eller hørt om noen armor eller noe som kan stoppe skaden fra solen, men vil jo uansett være litt kjipt med noe som bare nuller ut selve skaden. Du vil fremdeles få "skade" og dermed ikke kunne vente eller reise mens det er sol... Samt at ingen vil snakke med deg. Du blir seende litt mer normal ut med blod tror eg, slik at du kan snakke med folk. Har ikke testet alt dette selv, så mulig det ikke stemmer helt, men har hørt det diverse steder.
Piratpjokken Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Har problemer med det samme! Eg trenger drikkeflasker med blod i!
Beld Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg fant ivertfall 4 flasker med blod på et quest der man skal redde en fyr fra fengsel. Aner ikke hvor man finner flere. Kanskje det går ann å kjøpe
MiSP Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 (endret) Du kan visstnok drikke blod, og dermed unngå solskade en periode (vet ikke hvor lenge) Du kan drikke blod ved å snike deg bort til folk på samme måte som ved pickpocket. Mener du kan ha blod på flaske også, fant noen hos han vampyr-assasin duden, men aner ikke hvordan du får flere. Har ikke sett eller hørt om noen armor eller noe som kan stoppe skaden fra solen, men vil jo uansett være litt kjipt med noe som bare nuller ut selve skaden. Du vil fremdeles få "skade" og dermed ikke kunne vente eller reise mens det er sol... Samt at ingen vil snakke med deg. Du blir seende litt mer normal ut med blod tror eg, slik at du kan snakke med folk. Har ikke testet alt dette selv, så mulig det ikke stemmer helt, men har hørt det diverse steder. 5923443[/snapback] Tingen er, min kjære venn, at man blir kraftigere for hver dag som går uten at man drikker blod. Rett etter at du har drukket blod har du bare +5 på en del skills og attributes (se her), mens etter fire dager har man +20 på de samme skills og attributes. Dessuten får man noen ganske heftige powers etter fire dager. Jeg vet at man ikke kan reise, det er jo litt kjipt (for å si det mildt), men dog - det er bedre å kunne være ute i solen og ikke kunne reise, enn å ikke kunne være ute i solen og heller ikke kunne reise. Endret 15. april 2006 av MiSP
Gunfreak Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 last ned den moden som gjør at tiden går real time, da har man 12 timer å leke seg i mørket
tom waits for alice Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 (endret) Jeg har ikke sett noen beskrive en slike sun block enchanted armor noe sted, så det kan jo tyde på at det ikke går. Jeg har sett folk foreslå det på ES-forumet, men ingen har sagt at de faktisk har gjort det. Jeg spiller heller ikke mage guild for øyeblikket, så jeg får ikke testet det med det første. Ikke er jeg vapyr heller, men det kan man jo alltids fikse på... Geir Endret 15. april 2006 av tom waits for alice
Tiidus Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 (endret) Kan jo alltid laste ned en mod som gjør at du kan kjøpe en hette som beskytter mot sola da.. men det er for pingler Endret 15. april 2006 av Tidus_hmm
MiSP Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 (endret) Jeg får heller spørre på det offisielle forumet, for å se om jeg blir noe klokere. Her er tråden. Endret 15. april 2006 av MiSP
The Stig Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Drikk blod, enkelt og greit. Jeg selv "takla" ikke mer av å være vampyr, selv om jeg er assasin og en selvskreven nattvandrer. Det som gikk meg på nervene var at jeg bare kunne bruke fast travel på natta. I tillegg måtte jeg ofte sitte å vente timevis å vente på natta om jeg hadde vært i en hule, fordi jeg ikke kunne bruke "wait"-funksjonen..
MiSP Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 Drikk blod, enkelt og greit. 5925407[/snapback] Jeg tror kanskje ikke du har fått med deg hva denne tråden egentlig handler om. Vi diskuterer her en metode for å unngå Sun Damage når du er 100 % vampyr (etter fire dager uten blod). Jeg ser at jeg ikke har gjort dette helt klart i det første innlegget mitt, beklager.
MiSP Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 (endret) Det ser dessverre ut til at dette ikke går an, i følge denne posten. Oh well, vampyrer er og blir nattdyr. Jeg bare skjønner ikke hvorfor Restore Health har blitt fjernet som enchantment i Oblivion... Endret 15. april 2006 av MiSP
The Stig Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Drikk blod, enkelt og greit. 5925407[/snapback] Jeg tror kanskje ikke du har fått med deg hva denne tråden egentlig handler om. Vi diskuterer her en metode for å unngå Sun Damage når du er 100 % vampyr (etter fire dager uten blod). Jeg ser at jeg ikke har gjort dette helt klart i det første innlegget mitt, beklager. 5925871[/snapback] Joda, var bare litt uklart formulert kansje. Det er rett og slett ikke mulig å lage noen fom for armor som hindrer sol, så i bunn og grunn må man rett og slett drikke blod for å overleve sol.
MiSP Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 (endret) Det er rett og slett ikke mulig å lage noen fom for armor som hindrer sol, så i bunn og grunn må man rett og slett drikke blod for å overleve sol. 5927805[/snapback] Vi snakker ikke om armor for å stenge solen ute og derfor oppheve Sun Damage-effekten, men vi snakker om noe som gjør at du ikke mister liv. Det er to forskjellige ting, sistnevnte kan nemlig gjøres ved at du lager en tilsvarende stikk motsatt effekt (i dette tilfellet Restore Health 8 HP per second). Endret 16. april 2006 av MiSP
mr. Bjerre Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Hva hvis sundamage = fire damage? Da ville jo omså resist fire 100 % funket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå