Gå til innhold

Druider med førsterett på cloth?


Anbefalte innlegg

Heisann. Var en tur inne i SFK for ikke lenge siden, og selvsagt droppet det to veldig gode cloth-drops. (Feline Mantle og Belt of Arugal). På begge disse rollet druiden need, hvor jeg også gjorde det. Jeg er mage, og mener at jeg helt klart burde fått førsterett på begge disse, siden jeg var eneste clothbruker i gruppen.

 

Jeg har som mange av dere sikkert vet spilt både warrior og paladin i endgame, og det kunne ikke falle meg inn og rolle need på verken cloth, leather eller mail hvis det var andre som trengte det i gruppen.

 

Mitt spørsmål til dere er derfor; hadde druiden rett til å rolle på cloth eller ikke? Den eneste lootregelen som ble brukt var 2 N iløpet av runnet, men jeg synes vel egentlig det er underforstått at classene skal holde seg til sin type armor.

 

Jeg har lyst til å advare andre på realmen om denne characteren, men er ikke helt sikker på om jeg burde. Har dere noen meninger om det?

 

edit: Har forøvrig tre screenshots som viser begge rollene samt en whisper hvor det eneste han preseterer å si er "Sorry".

 

edit2: la til screenshottene.

 

beltofarugal4tb.th.jpg

whisper0av.th.jpg

felinemantle3ka.th.jpg

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10int 2agi 3sprit

 

En druid har egentlig mer nytte av det beltet der enn en clothuser.

5910566[/snapback]

 

Ja, med tanke på agi, så har han det - men argumentet hans var jo at det var healinggear. For å være ærlig har jeg mer bruk for kraftig økning på int, enn han har. Mener nå jeg da. Og nå skal vi jo heller ikke glemme at det var cloth.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal cloth-brukere ha førsterett på cloth, men ha i bakhodet at SFK er for level 17-22(?) og mange svært uerfarne spillere har sine første erfaringer med instancer der. Jeg er helt sikker på at med litt erfaring så kommer han til å lære "skikk og bruk" i world of warcraft.

 

Logget for en stund siden inn på en toon jeg ikke har spilt på et års tid, og fikk meg en god latter da jeg så på utstyret jeg hadde samlet meg til den =)

 

Edit:

 

Fyren kommer nok også til å lære at for druids er det *ekstra* viktig å holde seg til Leather, da man mister masse armor om man bruker cloth, siden AC multipliseres i bear form. 100 armor tapt på en robe, vil f.eks vokse seg til 360(?) armor i bear form.

Endret av mythix
Lenke til kommentar

Ehm, selvsagt kan han rolle på den. Er du klar over hvor lite bra healinggear det finnes for oss på lavere level? Og er du klar over hva vi i 9/10 tilfeller må gjøre i en instance, samma hvilken spec? Riktig, heale.

 

Warriors med Eye of Rend? Hunters med +crit leather? ZOMGVARSLEREALMFORUM!!1111

Lenke til kommentar
ganske teit diskusjon, SFK er low level instance altså er det ikke noe poeng å stikke der for loot siden du om 3-4 levler bruker noe annet uansett...

5911536[/snapback]

 

Noen går der for morro, andre for loot. Selvsagt er det "poeng" å stikke der, det kryr ikke av god cloth loot heller, og mye varer lenge. Bruker fortsatt en blå lvl 19 chest som lvl 31, god som gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...