Gå til innhold

TES: Hvilken klasse er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kombinasjon av alle.. Jeg liker f.eks best å sloss som kriger og mane frem en Dremora Lord som en hjelper deg og i tillegg kunne snike seg delvis innpå på folk ;)

Skrevet

Jeg tror det kommer helt ann på hva man liker best. Tror "klassene" er ganske bra balansert, men man kan jo gjøre det samme når man er warrior som når man er mage, det tar bare litt lengre tid å lvle minor skills.

selv spiller jeg som warrior som bruker både stealth, bue, destruction og restoration. Men assasin virka morsomt også ^^

Skrevet (endret)

Hva er det med å spør om hva som er best? Alle kan jo gruse all motstand, sålenge du stiller ned vanskelighetsgraden.. Wow syndromet kaller jeg det :whistle:

On-topic, vil tro (og har erfart) at en battlemage er svært bra, ettersom du kan gjøre mye skade i melee, og heale osv, pluss heftig mana regen.

Endret av M@R7!N
Skrevet

Jeg syns thief er det aller kuleste. Da kan man queste for thieves guild og dark brotherhood, som er det kuleste i hele spillet spør du meg. Føler at spillet ble litt tomt når jeg ble ferdig med disse questene. :(

Skrevet

Jeg spiller Oblivion på samme måte som jeg spilte Morrowind. Jeg begynner som en custom thief class. Eneste forskjell på skills er at jeg har med illusion skillen. Etter level 20 beveger jeg meg over på mage sida, for da har jeg mye penger og stor tilgang til training og spells.

Det går som en drøm!

Skrevet

Jeg spiller faktisk med default class ( :dribble: ).

Etter Morrowind så satt jeg igjen med bare dårlige erfaringer etter å lage egne klasser. Så Oblivion characteren min er en knight, men jeg skal starte på nytt med en custom. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...