Hårek Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Artikkel i Digi: http://www.digi.no/php/art.php?id=299535 Dette viser vel at D-Link mangler kompetanse på det de driver med. I tillegg utviser de stor arroganse og tar ikke ansvar for grove feil. Man kan ikke stole på et slikt firma, hvem vet hvilke andre problemer de kan forårsake når de ikke kan håndtere slike grunnleggende ting. Man bør ikke kjøpe produkter fra D-Link etter dette. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Virker veldig amatørmessig av D-Link... Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Virker veldig amatørmessig av D-Link... 5903015[/snapback] Å koble alle hjemmerouterne mot en NTP server som ikke skal brukes til det er amatørmessig. Å komme med trusler mot han som sier fra om problemet bikker videre over i kjeltring og banditt-oppførsel. Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Setter opp D-Link ved siden av Sony på listen over produkter jeg aldri skal kjøpe eller anbefale sålenge det finnes noen sammenlignbar konkurrent. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 D-Link var allerede på listen min pga kvaliteten på produktene, men nå altså også på ideologisk grunnlag. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Internet infrastrukturen trenger nok noen sikkerhetsmekanismer utover "guidelines" i fremtiden. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Velkommen i klubben for oss som boikotter D-Link... Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Kan ikke admin bare blokke henvendelsene? //Swiss Endret 19. april 2006 av SwissChesus Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Problemet med å blokke alle henvendelser fra D-Link-routere er at det rammer en uskyldig tredjepart - brukerne som har kjøpt en router fra D-Link. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Han har også svart at filtrering av requestene vil ta veldig mye CPU-kraft og mye tid som ødelegger hele poenget med en NTP-server. Alt skal gå raskest mulig for å få nøyaktigest mulig svar fra serveren. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Ja, ja, ikke nok med at D-link har laget mye dritt ustyr. Arrogante er de og. De bryter rett og slett instrukser for bruk av serveren mot klient utstyr. Nei, jeg har aldri kjøpt og kommer ikke til å kjøpe D-link noen gang. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Har hatt diverse D-link-routere, og er ikke overveldet. Men de skal ha en ting - og det er at de har ekstremt god kundeservice! Har byttet ut routere fire ganger tror jeg, uten kostnad utover porto ved første innsendelse. At de har så dårlige produkter at de stadig må skiftes ut, gjør jo også at jeg om ikke annet stadig har nyeste produktet fra dem. Og så lenge de betaler - er det greit for meg.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Det ville jo være godt nytt for han dansken hvis de routerne konker ut fortest mulig, så kan de byttes til nye modeller uten det problemet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Det ville jo være godt nytt for han dansken hvis de routerne konker ut fortest mulig, så kan de byttes til nye modeller uten det problemet. 5951892[/snapback] Lenke til kommentar
Makky Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Bare enda en grunn til å drite i D-link... Som nevnt av andre har jeg også erget meg over kvaliteten på produktene dems, og boikotta dem over lang tid. Skjønner ikke at noen butikker gidder å ta inn produktene engang... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Amatørmessig gjort. Har selv hatt 2 D-Link routere, DI-624 og den 4300-routeren til D-Link. Den førstnevnte, var så sinnsykt ustabil, at jeg gikk tilbake i butikken med den og fikk en Linksys WRT54GS uten kostnader. Når det gjelder den 4300-routeren, var den ganske så feilfri, men når jeg skulle laste opp ting på FTP, brøt routeren kontakten med klienten. (Dette gjelder altså trådløst). D-Link supporten er ikke blant den beste jeg har vært borti. Nå, har jeg en Linksys WRT54GL, og er superfornøyd! Dette er den beste routeren jeg har vært borti, og så billig også! Man kan legge inn tredjeparts firmware, noe som betyr uante muligheter. Denne routeren er dønn stabil Trådløsbiten er stabilt som fjell. Angående timeserver, har jeg lagt inn WRT'en min til å synke seg mot ntp.uio.no Endret 20. april 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Vel, enda en stein på D-Link. Som dere sikkert skjønner liker jeg de ikke så veldigt i utgangspunktet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå