Jonulf Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg har funnet the mysteries xarxes og gitt den til Martin, og han ber om en daedric artifact. Det eneste jeg har er skeleton key som jeg aller helst ikke vil gi fra meg. Er det noen som vet om andre artifacts som jeg heller kan gi ifra meg? Mvh. Jounlf
SvennAndre Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 kan gå til en stor statue og gjøre en liten enkel quest, drepe noen vampyrer, så får du en artifact.. Dette ligger litt øst fra slottet til han kongen.. Sjekk om det ikke er no rosa pil som leder dit.
Jonulf Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 (endret) OK takker. Men det er nok ingen rød pil for min del. Hvor langt er det? Endret 10. april 2006 av Jonulf
Toriyama Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Martin har en bok som heter “Modern Heretics” på bordet. Les i den og det kommer en pil på kartet der statuen er...
SvennAndre Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Stemmer, les den boken i den store hallen på det slottet, så kommer det en pil..
Jonulf Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Det hjelper ingenting å lese den boken og på quest infoen står det at jeg har skeleton key og at jeg burde levere den. Hvis det er det alteret til de stygge folkene så kan jeg ikke ta det oppdraget fordi jeg ikke er stygg nok.
Islanbadsj Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jeg var dum nok til å gi fra meg azuras star.
Kvakko Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hvis det er det alteret til de stygge folkene så kan jeg ikke ta det oppdraget fordi jeg ikke er stygg nok. 5909053[/snapback] Hint: Troll fat.
Nedward Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hehe, var vist stygg nok.. Fikk prata med dem... Men du brude ikke gi i fra deg azuras star. Da burde du heller gå til et annet alter hvor du får noe du ikke kan få bruk for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå