Scamps Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Okei, jeg er er ute etter et skikkelig skummelt ps2 spill. Men har ikke oversikt eller peiling på hva som er der ute. Kan noen være snille og anbefale ett par tre stykker? Vil veldig gjerne at det skal være med vampyrer og varulver.. Har en liten greie for de.. Resident Evil typen med zombier og sånt frister ikke like mye... Alle tips er velkomne Takk for svar
_KroSjefen_ Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Resident Evil 4 kommer du nok dessverre ikke utenom viss du leter etter ett skummelt spill til ps2..
schism Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Silent Hill 2, 3 og 4. Spesielt 2 og 3 er noe av det skumleste du kan spille. Skal sies at denne serien spiller på psyken og ikke på "hopp i stolen" skrekk som Resident Evil o.l. Men det er jo nettopp dette som gjør dem så skumle, i tillegg har denne serien en meget bra historie. Ellers har du jo Project Zero 1 og 2.
Zeph Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 (endret) Silent Hill 2 meiner eg absolutt er det mest skremmande, mykje meir enn oppfølgarane. Anbefales om du er glad i den typen spel. Eg vart for redd og fullførte det aldri Endret 10. april 2006 av zeph
Dragon Hunter Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Alone in the Dark 4, fantastisk stemning, og god grafikk til å være såpass gammelt.
Snake Eater Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hva med forbidden Siren, har ikke prøvd det selv. Men jeg fikk omtrent mareritt av å se på traileren.
Scamps Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 Takker for svarene, men hvor er vampyren mine?!?! Eventuelt en varulv...
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Takker for svarene, men hvor er vampyren mine?!?! Eventuelt en varulv... 5903908[/snapback] Hmm, tror vampyrer og varulver har gått av moten i spillbransjen (om de noen gang har vært på mote da..) Det er nok Zombier for alle penga nå fortiden ja.
ImmortalTechnique Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Silent Hill serien og Forbidden Siren er ganske skumle spill. Resident Evil 4 er mer action preget enn skummelt synes jeg. Men meget bra spill, verdt å ha i spillsamlingen sin
Martin-sama Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Silent hill spillene er svärt skremmede, noen resident evil spill kan ogsaa presse vannet ut av deg. spör i burikkene, de kan det de skal kunne! Lykke til!
redflame Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Skal du ha et bra spill med vampyrer(man kan bli en selv også så må du ty til Oblivion Men det er desverre bare på xbox360 og Pc, så da passer ikke denne mld inn i denne posten , men måtte bare nevne det likevel.
WangenPs3 Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Oblivion er ikke skummelt heller....Så meget feilpostet ja MEn jeg ville gått for Silent Hill serien...knallspill som er 100 ganger mer skremmende enn Resident Evil....
Riot™ Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Project Zero. Definitivt. Du vil ALLTID ligge i spenning når du spiller, selv når du ikke har sett noe skremmendes på en time, så plustelig når du minst forventer det, vil du tisse i buksen... Snakker av erfaring(Nesten)
bensinkanna Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Foruten om det som allerede er nevnt er jo The Suffering verdt å prøve, men kanskje mer action enn skummel grøss.
StaBBer Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Forbidden Siren, Project Zero 1 og 2 (og 3) og Silent Hill spillene. Det ypperste av grøsserspill.
Gorbag Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Når det gjelder Silent Hill serien så har jeg kun testet "The Room". det var rett og slett kjedelig og ensformig. Vet ikke om de andre i serien er slik, men min korte erfaring med silent hill er ikke så bra. Ang. RE4 så er det mer action enn skrekk. Her liker jeg best 1'en, eller remaken av den (vet ikke om den er på ps2). Men når det gjelder RE så vent heller til nr 5 er ute.
Tristar Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Takker for svarene, men hvor er vampyren mine?!?! Eventuelt en varulv... 5903908[/snapback] hva med bloodrayne? Ikke altfor skummelt men...
Tristar Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Soul Reaver 2, fra 2001 fikk 8,8 av gamespot Aner ikke om det er bra, men det er vampyrer.
L_Larry Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Skal du ha et bra spill med vampyrer(man kan bli en selv også så må du ty til Oblivion Men det er desverre bare på xbox360 og Pc, så da passer ikke denne mld inn i denne posten , men måtte bare nevne det likevel. 5911004[/snapback] Siden vi kan nevne PC spill mp jeg tilføye et genialt, skummelt vampyr spill. jeg sier bare Vampire: The Masqurerade - Bloodlines. det er skummelt det har vampyrer, og hvis jeg ikke tar helt feil så innvolverer de varulver..... ok så det er PC spill, men det er så bra og skummelt at det må nevnes.. Hoi! bare vent til du skal besøke det hjemsøkte hotellet!
JaevL Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Resident Evil Code Veronica sinnsykt spennende spill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå