Gå til innhold

Noen som vet om artige standup?


Bruker-97420

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En personlig favoritt er Mitch Fatel. Dessverre er dette bare lyd, ikke bilde, men anbefales på det sterkeste! Verdt å bruke en time på.

5898452[/snapback]

 

Takk! Han var jo utrolig morsom!!

Kanskje du vet om en som er ganske lik han i stemmen. Husker ikke hva han heter, men han er liksom litt trist når han snakker. Vet han har vært på Comedy central, men har ikke funnet han der... Takker uansett for hjelpen. :)

Lenke til kommentar
Pablo Francisco! :)

5898466[/snapback]

 

Utrolig morsom med det første men det blir veldig mye av det samme. Skal sies at jeg bare har sett to show av han.

 

Mine favoritter:

1.)Bill Hicks (beste video): Totally Bill Hicks) Hail! R.I.P

2.)Eddie Izzard (beste video): Glorius eller Dress To Kill) Utrolig hvordan den fyren sporer av noen ganger men det blir så ufattelig morsomt.

Lenke til kommentar
Pablo Francisco! :)

5898466[/snapback]

 

Utrolig morsom med det første men det blir veldig mye av det samme. Skal sies at jeg bare har sett to show av han.

 

Mine favoritter:

1.)Bill Hicks (beste video): Totally Bill Hicks) Hail! R.I.P

2.)Eddie Izzard (beste video): Glorius eller Dress To Kill) Utrolig hvordan den fyren sporer av noen ganger men det blir så ufattelig morsomt.

5898611[/snapback]

 

hei!

 

Jeg fant ingen videor jeg kunne laste ned på dataen av de du nevnte. Har du noen linker som kan hjelpe meg? Takk takk. :)

Lenke til kommentar
Pablo Francisco! :)

5898466[/snapback]

 

Utrolig morsom med det første men det blir veldig mye av det samme. Skal sies at jeg bare har sett to show av han.

 

Mine favoritter:

1.)Bill Hicks (beste video): Totally Bill Hicks) Hail! R.I.P

2.)Eddie Izzard (beste video): Glorius eller Dress To Kill) Utrolig hvordan den fyren sporer av noen ganger men det blir så ufattelig morsomt.

5898611[/snapback]

 

Ikke glem Bill Hicks - Sane Man. Etter min mening hans beste show, og det desidert beste stand-up showet jeg noensinne har sett. Har sett det et utall ganger siden jeg gikk til innkjøp. Kom på DVD nå i år. Sone 2 release er rett rundt hjørnet.

 

R.I.P.

Lenke til kommentar

Mitch Hedberg (RIP) var fantastisk morsom. Sjekk ut spesialen hans på Comedy Central, knall bra! Ellers er "Robin Williams - Live On Broadway" en klassiker, Jerry Seinfeld sin opptreden på Broadwy er også knakanes morsom. Eddie Murphy sine to mest kjente, Raw og Delirious, er begge veldig bra. Personlig foretrekker jeg Delirious. "Pablo Francisco - Bits and pieces" er hysterisk de første gangene man ser det. Eddy Izzard ruver imidlertid over alle de jeg har nevnt. "Dressed to kill" er desidert det beste stand-up showet jeg har vært borte i. Jeg har sikkert sett det ti ganger, men det er fortsatt like morsomt.

Lenke til kommentar
Ricky Gervais :!:  Animals og Politics....De er geniale

5898958[/snapback]

 

 

Så sant så sant! Det er nok noe av den beste standupen jeg noensinne har sett! Digger når han skal etterligne at han kjører båt med påhengsmotor! :D

 

Har hørt at han visstnok skal komme med ett nytt show om ikke så altfor lenge! :w00t:

 

Til trådstarter: Sjekk ut Steve McGrew (Texas fyr, utrolig morsom men har bare funnet en opptreden av ham hittil) og du må se alle Comedy Central sine roast av Pamela Anderson, Jeff Foxwortfy osv. (spesielt den med Pamela er utrolig morsom!)'

 

Edit: fra wikipedia

Stand-up

 

Gervais also toured the UK in 2003 with his stand-up show Animals. The Politics tour then followed a year later. Both of these shows were recorded for release on DVD and television broadcast. The third part of the themed live trilogy, Science, will hit the road in 2006.

Endret av superhelten
Lenke til kommentar
Pablo Francisco! :)

5898466[/snapback]

 

Utrolig morsom med det første men det blir veldig mye av det samme. Skal sies at jeg bare har sett to show av han.

 

Mine favoritter:

1.)Bill Hicks (beste video): Totally Bill Hicks) Hail! R.I.P

2.)Eddie Izzard (beste video): Glorius eller Dress To Kill) Utrolig hvordan den fyren sporer av noen ganger men det blir så ufattelig morsomt.

5898611[/snapback]

 

Ikke glem Bill Hicks - Sane Man. Etter min mening hans beste show, og det desidert beste stand-up showet jeg noensinne har sett. Har sett det et utall ganger siden jeg gikk til innkjøp. Kom på DVD nå i år. Sone 2 release er rett rundt hjørnet.

 

R.I.P.

5901028[/snapback]

 

Oh namm! Får skaffe meg den når den kommer.

 

www.youtube.com er en temmelig grei side for å se videor generelt. Finner nok filmer av det meste som er nevnt her. Frank Caliendo kan også anbefales. Han er vel best kjent som Bush og Madden fra MADTV men han har et hav av personer han kan imitere.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...