Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

2 av 4 dekk er skeivslitte, årsak?


Zeph

Anbefalte innlegg

Foreldrene mine kjøpte ny bil for, tja, er vel 2 år sidan no og fekk med sommardekk. Dei skifta etter vinteren var over og kjørte normalt ut sesongen. Skifta til vinterdekk igjen, og no er våren komen igjen.

 

Men, det viser seg at to av dekkene er skeivslitt, begge er slitt mykje på sidene og nesten ingenting i midtpartiet. Om dei har stått framme eller bak veit eg ikkje, dei har gløymd å merka, men du skulle vel tru at dei har stått framme?

 

Første eg tenkte var for lite lufttrykk, men etter å ha målt trykket, riktignok på bakken, ikkje montert på bilen så var trykket likt i samtlige dekk (2.1-2.2 bar). Kva trykk dei skal ha må vente litt, bilen er på tur i dag, men er det normalt forskjell på trykket framme og bak? Trykket på piggdekkene som no står på er alle på 2 bar, men igjen, eg har ikkje tilgang til bilen for øyeblikket.

 

Nokon som har ein teori om dekkene har stått framme eller bak og om det faktisk har vært for lite trykk? Dei 2 andre dekkene såg forholdsvis greie ut, ikkje teikn til at dei er skeivslitte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dekktrykket skal være 1.8 PSI, men trykket i dekkene er jo på 2.1-2.2 PSI, riktignok ikkje montert på bilen, men vil trykket synke frå 2.2 til under 1.8 etter montering? Eg forstår godt at lite lufttrykk kan forårsake dette, men trykket er jo ikkje for lite :hmm:

Lenke til kommentar

Ta firhjulskontroll på bilen. Er demperne skiftet i det siste? eller fjærene? di siste to åra? isåfall kan det være at personen som gjorde dette glemte å ta firehjulskontroll. dette kan være en årsak til feil slitasje på dekkene. ta kontakt med din lokale naf-stasjon. koster rundt 500kr å gjøre dette. kan hende en fortauskant kan ha slått ting skeift å da er det lurt med en kontroll

Lenke til kommentar

Bilen er som sagt ikkje gammal, kjøpt ny for 2 år sidan, så eg kan ikkje sjå for meg at dempere eller fjærer kan være problemet. Den var vel på EU-kontroll for litt sidan og skal på service om nokre veker.

Trykket på lufta i dekket vil jo bare øke da.

Var det eg og meinte, eigar av bilen har aldri fyllt eller sjekka lufttrykk på dei, som om det skulle være feil trykk må det i så tilfelle være for mykje trykk etter det eg kan forstå.

 

Skal be dei ta firehjulskontroll ved service, det blir for dumt å setje nye dekk på og få samme resultat neste år. No var det ikkje spesielt dyre dekk vil eg tru, men dei skal vel kunne bli slitt javnt uansett, noko som ikkje er tilfelle.

Lenke til kommentar
Bilen er som sagt ikkje gammal, kjøpt ny for 2 år sidan, så eg kan ikkje sjå for meg at dempere eller fjærer kan være problemet. Den var vel på EU-kontroll for litt sidan og skal på service om nokre veker.
Trykket på lufta i dekket vil jo bare øke da.

Var det eg og meinte, eigar av bilen har aldri fyllt eller sjekka lufttrykk på dei, som om det skulle være feil trykk må det i så tilfelle være for mykje trykk etter det eg kan forstå.

 

Skal be dei ta firehjulskontroll ved service, det blir for dumt å setje nye dekk på og få samme resultat neste år. No var det ikkje spesielt dyre dekk vil eg tru, men dei skal vel kunne bli slitt javnt uansett, noko som ikkje er tilfelle.

5903991[/snapback]

 

 

 

Hvorfor ble bilen kontrollert på EU-kontroll for "litt siden", når bilen bare er 2 år gammel?

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...