Articfare Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ja, hva er vitkigs? Grafikk eller spillbarhet? Sikkert grafikk for mange. Sekv om spillet har utroolig høy frihet. Men men.  (Si hva dere synes på denne måten: 60/40, det første er grafikk, 60 av 100, og det andre er spillbarhet, 40 av hundre)  Det jeg synes er 30/70. OFP er et konge spill, selv om grafikken ikke slår så mye.
............... Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 ja, utrolig viktig med spillbarhet, derfor mange spiller de gode gamle spilla Grafikk blir jo veldig viktig, derfor er det viktig at spillbarheten følger opp, ellers blir det lame spill...
Imsvale Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg nøler med å sette tall på det, men jeg synes spillbarhet er desidert viktigst, uten tvil. Man kan lage det vakreste spillet verden noensinne har sett; har det dårlig spillbarhet, gidder ikke folk spille det lenger når de har sett seg mett på grafikken. Ser tendenser i spill som har kommet ut den siste tiden hvor man fokuserer for mye på grafikk, og resultatet er dårligere spillbarhet.  Total Annihilation er spillbarhet vs grafikk i et nøtteskall. Slår alle spill av nyere tid ned i støvlene (i mine øyne) på grunn av den gode spillbarheten. Grafikken var utrolig i '97 da det kom ut, og er fortsatt helt grei å se på. Det er ingen grunn til ikke å spille TA; det eneste problemet er at etter nesten 10 år begynner det å bli litt tynt med folk, tross alt. Skulle jo nesten bare mangle. Derfor venter vi spent på Supreme Commander som har foreløpig slippdato i begynnelsen av 2007.
arthoz Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 80% spillbarhet, 20% grafikk.   Synd det som regel er 80% grafikk, 20% spillbarhet i spillene nå til dags, kjempepene, men glemmer de fort fordi de ikke er noe moro :\
Mith Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Synd det som regel er 80% grafikk, 20% spillbarhet i spillene nå til dags, kjempepene, men glemmer de fort fordi de ikke er noe moro :\  Som feks. Oblivion. For min del er spillbarhet 100%.
d'espresso Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Se bare på Ocarina of Time.. Grafikken er fortsatt greit å se på, og spillbarheten er rå..  Spillbarhet: 98 % Grafikk: 2%
Mith Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Se bare på ZORK  Det er kanskje litt drøyt å si at spillbarhet = 100%, men i hvertfall godt over 90% Så lenge jeg ikke får vondt i hodet av det så er det helt greit.  Gode spill som beviser min teori: Nethack Zork Mario Monkey Island  Og mange mange mange fler...
Sponis Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Spillbarhet og gameplay er viktigst, men grafikk er med på å skape den visuelle stemningen, og er derfor veldig viktig den og. Og nå snakker jeg ikke om at det må være mest mulig polygoner, jeg snakker om stemningsfull grafikk.
Articfare Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Spillbarhet og gameplay er viktigst, men grafikk er med på å skape den visuelle stemningen, og er derfor veldig viktig den og. Og nå snakker jeg ikke om at det må være mest mulig polygoner, jeg snakker om stemningsfull grafikk. 5897167[/snapback]  Hehe, så da kunne noen gamere spilt packman med FEAR grafikk, eller FEAR med packman grafikk. Hadde vært kult. Det må jeg få meg .
Khalifen Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Spillbarhet er viktigst. Ingenting er så kjipt som et spill med god grafikk, men som tryner fordi det er så dønn kjedelig. Det får en til å plukke opp gode, gamle spill
thomanil Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 (endret) Spillbarhet 70%, grafik 30%. Merk at jeg her snakker om grafikk som art direction, design osv. Bryr meg midt i nøtta hvor mange polygoner mijøet i spillet har, men det er ganske viktig for meg at artistene som lager spillene bruker det visuelle fullt ut til å skape stemning og troverdig miljø. Endret 10. april 2006 av thomanil
Sponis Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Forresten, det er bare tull at spill med grafikk og ikke spillbarhet ikke selger, doom 3 og farcry selger i massevis.
thomanil Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 (endret) Forresten, det er bare tull at spill med grafikk og ikke spillbarhet ikke selger, doom 3 og farcry selger i massevis. 5897818[/snapback]  Er vel ingen som er uenig i at pen grafikk selger mest for tiden, det er jo nettopp det som er problemet! Endret 10. april 2006 av thomanil
hugRmunR Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 For min del så betyr spillbarheten mest... Men man må jo kunne se hva som foregår på skjermen da ^^
FuJJi Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg må si 55% grafikk og 45% spillbar het. Jeg orker ikke å spille spill som har dårlig grafikk. De gamle spillene er greie, Men når det kommer nye spill med dårlig grafikk orker jeg ikke engang å laste ned Demo.
zeox Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 For meg er spillbarhet og gameplay helt klart mye viktigere enn grafikk. har fortsatt mye morro med gamle klassikere som Duke Nukem 3d, Mario, Doom, Starcraft osv. grafikk har likevel en rolle når jeg velger hvilke spill jeg spiller. De behøver nødvendigvis ikke se helt spektakulære ut, men heller ha noe spesiellt og sjarmerende ved seg.  Halvparten av Psychonaughts er jo å løpe rundt å se på de forskjellige folkene, og hvordan brettene er designet. unikt art-design er et stort pluss
Articfare Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 IL-2 Sturmovik er et kongespill . Både grafikken, gameplayet og realismen ligger veldig høyt, høyere enn CFS3. Du kan se refleksjonene fra lyset på flyet og i vannet. Flyet rister når du skyter. Botene er jævla smarte (på den realistiske typen). Når de blir redde kan det hende de hopper ut for ikke å bli drept. Det er en gigantisk bane, jæævla bra spillmotor, og sist, men ikke minst: spillet er veldig kompakt og tar bare 1.08 gb . Dette er et bra spill for de som er kresne på grafikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå