Gå til innhold

Lotro- hva er dine forventninger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Kommer nok til å hoppe over det her, i mine øyne har Turbine enda ikke klart å lage et bra MMORPG, og siste forsøket dems spesielt (D&D) var veldig lite bra.

 

Så vidt jeg vet blir det heller ikke PvP. Kommer til å holde meg til Vanguard og Conan tenker jeg, eventuelt Daggerfall.

5895798[/snapback]

 

Nå var det jo først og fremst Vivendi Universal som laget det, de brukte utrolig mye tid, penger og alt på spillet. Og når de endelig skulle utgi spillet i 2004 ble det store problemer med rettighetene mellom bok og film, men da klarte Turbine å skaffe seg en slags rettighet, og de kjøpte opp hele prosjektet og har finjustert på det i nå snart 2år...

 

Jeg tror spillet blir utrolig bra, ser hvert fall sånn ut,

og til dem som lurer, dette har ikke noe filmene å gjøre i det hele tatt,

dette er rett fra bøkene, sånn som Fellowship of the Ring var,

noe som gjør spillet mye mer spennende å utforske mener jeg da :thumbup:

 

Jeg tror dette vil bli kjempe bra,

og som den LotR fan jeg er, så skal jeg prøve spillet samma pokker...

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
De burde brukt hele Midgard synes jeg,ikke bare en del av det...Tenk hvor gøy det hadde vært å utforske de hvite husene i Minas Tirith og ri rundt i Rohan,kanskje til og med besøke den strålende hallen på toppen av Edoras :thumbup:

6189985[/snapback]

 

Hvis du hadde lest litt på hjemmesiden til spillet, så hadde fått med deg at større deler av Middle Earth vil bli åpnet senere via expansion packer, så tilslutt vil hele Middle Earth være mulig å utforske.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Det jeg lurer mest på er vel det om alle expansion packene kommer til å koste penger. Mye av det som skal komme i expansion packs burde vert gratis patcher. :)

 

Men tror dette blir det nye spillet jeg skal satse litt på, har meldt meg på europeisk beta-testing med noen kompiser. Flere som har det? ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal de lage det så tegneserie aktig? Det var IKKE den måten jeg forestilte meg universet på når jeg leste boka.

6159482[/snapback]

 

Hva mener du?? Om mann ser på disse bildene når du skal lage din hobbit, alv mennenske eller hobbit! Grafikken ser jo lovende ut!

 

477.jpg

 

478.jpg

 

476.jpg

Lenke til kommentar
Det jeg lurer mest på er vel det om alle expansion packene kommer til å koste penger. Mye av det som skal komme i expansion packs burde vert gratis patcher. :)

 

Men tror dette blir det nye spillet jeg skal satse litt på, har meldt meg på europeisk beta-testing med noen kompiser. Flere som har det? ;)

6192912[/snapback]

Mener jeg husker å ha lest om patcher et sted...

Da var det ivertfall babbel om Gondor, at de ville legge ut en patch der Gondor og mounter fulgte med. Hvis jeg ikke husker helt skeift da :p

Lenke til kommentar

Det et jo rett og rimelig når spillerne betaler et månedsbeløp at det kommer som patcher.. Det blir jo litt for dumt at vi skal betale i måneden og i tillegg kjøpe haugevis med expansions...Hvis det hadde vært gratis hadde jeg skjønt det, de må jo ha penger til å drive spillet..Bare tiden vil vise hvordan det blir :thumbup:

 

Dette spillet virker VELDIG lovende, og på de bildene så jo grafikken ganske bra ut :cool:

PC-spill vil jo få litt bedre grafikk nå som DirectX 10 eller Windows Graphics Foundation 2.0 som det skal hete fremover kommer ut :w00t: *glede seg* :D

Lenke til kommentar

Jepp sant det,

 

og min oppfatning av bøkene var mye "crispere"(tror det er noe som har blitt hetende crisp :p) altså mer virkelighetsaktig, og slik at det hadde blitt litt skumlere når det først skulle være skummelt også. Jeg finner ikke slik tegnet grafikk skummelt selvom det prøver å være det. Ellers synes jeg slik grafikk passer veldig bra f.eks. om dagen og når det ellers ikke skal være skummelt\spennende =)

Lenke til kommentar

Er litt lettere å ikke få klager på grafikken hvis den er ment å være litt tegneserieaktig. Når det ikke er meningen at alt skal se veldig realistisk ut, så blir plustelig grafikken bedre.

 

WoW vant jo i en grafikk kamp mot EQ2, fordi grafikken laget stemning med å ikke se helt 100% realistisk ut. :)

 

EDIT: Vil det være mulig å legge ut ting for salg på auksjon? :hmm:

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar

Ja og det kan jeg godt förstå ihvertfall med tanke på wow

 

Nå har det seg også slik, at hvis man leser bøkene, så konsentrerer store store deler av boka seg på å engasjere leseren ved spenning\skummelhet. Og dermed synes IKKE jeg denne typen grafikk passer seg for LOTR iom. at hele konseptet baserer seg litt på dette. Da ser jeg det ikke som mulig for spille å lage samme stemning som boka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...