Gå til innhold

Lotro- hva er dine forventninger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg lest både på hjemmesida og her i denne tråden..

 

Kan hende jeg har gått glipp av noe, men når  slippes det? Har det blitt sluppet?

 

Det står jo 2006, men når?

:blush:

6218557[/snapback]

 

 

Eh, i så fall bør du sjekke synet dit. Svaret står et pat poster over din.

Endret av Goz
Lenke til kommentar

Nei kansje jeg tok feil... men det var noe i den saken at spille skule komme i bursdagen til noen... men det vet vi ikke sikker ennå!

 

Men er de noen her som spiller WoW? Jeg har spilt de en stund men har sluttet nå.... det jeg syntest som var litt domt med spillet var at alle var HELT like... håper de ikke blir sann her også!

Endret av NikkoDee
Lenke til kommentar
Nå har jeg lest både på hjemmesida og her i denne tråden..

 

Kan hende jeg har gått glipp av noe, men når  slippes det? Har det blitt sluppet?

 

Det står jo 2006, men når?

:blush:

6218557[/snapback]

 

 

Eh, i så fall bør du sjekke synet dit. Svaret står et pat poster over din.

6238881[/snapback]

 

Så frekk man skulle være da.. Jeg gidder ikke engang forklare deg hva jeg tenkte om den posten der det sto dato. Du skal få lov å tro at jeg trenger briller. :w00t:

Og da er det i det minste flere enn meg som trenger det,siden ingen her vet når det blir sluppet.

 

I rest my case.

Lenke til kommentar

Det ligger ann til at det blir to forskjellige servere,en amerikansk og en europeisk... Hvis du bestiller fra USA får du en amerikansk kopi,og vil ikke få spilt med venner som kjøper det i Norge senere og kommer på europeisk server...Men det går jo sikkert ann,hvis de leverer her... Å bare kjøpe cd keyen vil ikke være mulig før 1 og en halv måned etter release er det rykter om :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Si meg, har NOEN av de andre LOTR-spillene vært noe særlig bra? Har noen spill basert på filmer ever vært spesiellt bra? (Ser bort fra de første par Jedi Knight-spillene).

5897969[/snapback]

 

De spillene som er laget rundt LOTR er jo alle laget av EA, og da sier jo det seg selv at det blir dårlig... :roll: de kan jo bare ikke lage spill... Nå er det endelig Turbine sin tur,kanskje de kan mestre oppgaven?

Lenke til kommentar
Si meg, har NOEN av de andre LOTR-spillene vært noe særlig bra? Har noen spill basert på filmer ever vært spesiellt bra? (Ser bort fra de første par Jedi Knight-spillene).

5897969[/snapback]

 

Battle for Middle Earth-serien er ganske god. Men bortsett fra det vet jeg ikke om noen. :)

5898246[/snapback]

 

 

Battle for Middle Earth er ganske underholdende, men de holder jo seg ikke til Tolkiens univers i det hele tatt.... De finner jo bare på noe hvis de trenger det,men LOTRO kommer til å være mye strengere med å følge universet,noe som jeg setter virkelig pris på :)

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Tror nok dette blir en flopp =/

 

Skulle gjerne sett et bra LotR mmo, men dette virker rimelig håpløst...

 

- Ikke noe PvP. ("Blah Blah, looking into implementing something later", stod det på nettsidene)

- Det foregår samtidig som selve LotR-historien foregår... Hvordan blir dette når man har kommet til maks level da? (lvl 50 er maks atm). Skal man liksom "farme" Sauron for gear? Hm?

- Ikke noe crafting professions. Der mistet de enda en dybde i spillet.

- Ikke noen mounts når spillet blir lansert. "Will be implemented in the expansion Rohan" eller noe lignende, står det på nettsidene. Syntes egentlig det var altfor mye som skulle komme senere. :no:

 

Alt i alt virket det rimelig halvferdig og rimelig lite gjennomtenkt :( Synd.

6004052[/snapback]

 

Skjønner ikke hvor du har fått infoen din fra,PvP vil det bli i spillet,men på en anderledes..mer info om det kan du lese på forumet deres.

 

Det blir lagt stor vekt på crafting i spillet,og proffesions blir det absolutt... Mye av magien i midgard ligger i gjenstander...

 

Man skal ikke farme sauron for gear,fordi det beste utstyret er det du crafter selv...Så det blir mye å gjøre i maks lvl...

 

Det er jo rett og rimelig at mounts kommer inn i Rohan expasion,siden det er hesteherrenes (andre nav er eorlingas,rohirim)lan,og de avler hester..

 

Når det gjelder LOTR historien er ikke noe sånt at du blir med fellowshippet,men man møter på de av og til,får et qust for å hjelpe,men ellers driver du på med ditt mens de med sitt... I den første delen er det vel lagt mest vekt på at du skal sloss i Angmar mens de fortsetter reisen sin.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...