Gå til innhold

Hvem vinner tippeligaen 2006?


olaberg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror Rosenborg kommer sterkt tilbake i år... Men både Vålerenga og Start tror jeg kommer til å kjempe om gullet i år også. Håper Tromsø kommer lengere opp på lista en i fjor...... TIL  :love:

5895389[/snapback]

Eh, kan du snakke om gull i år uten å nevne LSK? Dummeste jeg har hørt :p

5906853[/snapback]

 

Enig her :yes: LSK er en av de sterkeste lagene i årets tippeliga. Jeg tror VIF, LSK og RBK blir de tre øverste på tabellen ved sesongslutt.

Lenke til kommentar
Synd det glapp for LSK i kveld, ledet 3-1, så rotet de det til mot Rosenborg. Ble 3-3 til slutt. :)

5895852[/snapback]

De rotet det ikke til, de ble overkjørt i 70 minutter. Uwe og co bør være MEGET fornøyde med ett poeng.

 

1. RBK

2. LSK

3. VIF

4. FC Lyn Oslo

5. Viking

6. Start

7. Brann

Lenke til kommentar
Synd det glapp for LSK i kveld, ledet 3-1, så rotet de det til mot Rosenborg. Ble 3-3 til slutt. :)

5895852[/snapback]

De rotet det ikke til, de ble overkjørt i 70 minutter. Uwe og co bør være MEGET fornøyde med ett poeng.

 

1. RBK

2. LSK

3. VIF

4. FC Lyn Oslo

5. Viking

6. Start

7. Brann

5908926[/snapback]

Ja, de ble til tider overkjørt. Tror en finale på torsdag tok litt krefter. Men du skal egentlig ikke glippe en to målsledelse, ihvertfall ikke når du har den to ganger også.

 

1. LSK

2. RBK

3. Lyn/VIF

Lenke til kommentar
Ja, de ble til tider overkjørt. Tror en finale på torsdag tok litt krefter. Men du skal egentlig ikke glippe en to målsledelse, ihvertfall ikke når du har den to ganger også.

5909474[/snapback]

Jo for all del, den kampen satt nok litt igjen i beina på LSK-spillerne, men de ble fremdeles overkjørt i 70 minutter av et RBK-lag uten fast backfirer og Lille-Per.

Lenke til kommentar
Ja, de ble til tider overkjørt. Tror en finale på torsdag tok litt krefter. Men du skal egentlig ikke glippe en to målsledelse, ihvertfall ikke når du har den to ganger også.

5909474[/snapback]

Jo for all del, den kampen satt nok litt igjen i beina på LSK-spillerne, men de ble fremdeles overkjørt i 70 minutter av et RBK-lag uten fast backfirer og Lille-Per.

5910151[/snapback]

hmm ja sant det. Men tror ikke rbk hadde klart seg så bra uten han dorsin, han gjorde MYE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...