Gå til innhold

Hvem vinner tippeligaen 2006?


olaberg

Anbefalte innlegg

hmm ja sant det. Men tror ikke rbk hadde klart seg så bra uten han dorsin, han gjorde MYE.

5910436[/snapback]

Dorsin er fast på venstresiden uansett. Han er en av de spillerne som har hevet seg stort på RBK det siste året. Håper han blir tatt ut til Sveriges VM-tropp, det fortjener han.

 

Jeg ble forøvrig litt frustrert av Adresseavisens kommentator som mente at Storflor ikke spilte en god kamp. Selv om mesteparten av spillet tok sted på høyresiden så gjorde ufattelig mye bra på fra sin venstre vingposisjon og snurret rundt med LSKs høyreside.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, siden LSK ble overkjørt i 70 min da, hvorfor vil Røssler ha kondis-test på sine spiller? Og RBK's mål kom etter 70. min? Blir egentlig ikke så klok av det. Hvordan kunne RBK hardkjøre dem i 70 min, må heller være siste 20 min? Eller?

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Ok, siden LSK ble overkjørt i 70 min da, hvorfor vil Røssler ha kondis-test på sine spiller? Og RBK's mål kom etter 70. min? Blir egentlig ikke så klok av det. Hvordan kunne RBK hardkjøre dem i 70 min, må heller være siste 20 min? Eller?

5910740[/snapback]

De kjørte over de fra LSKs 2-0 mål og inn. LSK hadde 2 klare målsjanser i løpet av hele kampen og scoret 3 mål. Sisteomgangen var en maktdemonstrasjon av RBK.

 

Sier som Dagbladets fotballkommentator: Klasseforskjell.

Lenke til kommentar
Ok, siden LSK ble overkjørt i 70 min da, hvorfor vil Røssler ha kondis-test på sine spiller? Og RBK's mål kom etter 70. min? Blir egentlig ikke så klok av det. Hvordan kunne RBK hardkjøre dem i 70 min, må heller være siste 20 min? Eller?

5910740[/snapback]

De kjørte over de fra LSKs 2-0 mål og inn. LSK hadde 2 klare målsjanser i løpet av hele kampen og scoret 3 mål. Sisteomgangen var en maktdemonstrasjon av RBK.

 

Sier som Dagbladets fotballkommentator: Klasseforskjell.

5910768[/snapback]

klasseforskjell er å overdrive. Et lag som presser mye, men ikke scorer er ikke bra! :p hehe. Så klart de hadde kampen, men de gjorde ikke det man skal i fotball. Score mål! Noe som lsk klart gjorde.

(men så klart, litt flaks og uflaks er det jo også, men ikke så mye)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke mye peil på fotball(og det er jeg glad for...) Men jeg tror at hverken VIF eller Start kommer til og vinne, men derimot LSK kommer til å gjøre det bra i år. Håper også Stabæk gjør det bra i årets sesong :love:

Endret av si_men
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...