Benbels Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Hei! Er ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge inn dette emnet men jeg tipper det skal inn her, men jeg skulle gjerne ha svar på hva han fyren her har på beina. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Han har "Pogo Legs" på bena. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 9. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Han har "Pogo Legs" på bena. 5893393[/snapback] OK Finnes det i Norge? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Fy faen det var utrolig kult! Finnes de der i Norge ?? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Fy, for en pris! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Haha! Løpe med 4 meters skritt. Hadde sett utrolig rart ut hvis en hadde blitt løpt forbi av en med sånne Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 De der så seriøst livsfarlige ut, men er sikkert utrolig kult. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 10. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Finnes det en butikk i London som selger powerisers til en mer rimlig pris? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Hm, teste disse ut i trafikken noen? Ninjae litt rundt og over biler Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Fikk seriøst lyst på slike:D! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Tror jeg har mine billige liggende et eller annet sted. Det er utrolig morsomt i et par uker, etter det så støver de bare ned. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 11. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Tror jeg har mine billige liggende et eller annet sted. Det er utrolig morsomt i et par uker, etter det så støver de bare ned. 5901398[/snapback] Hvor har du kjøpt dem? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Må være praktisk for selvmordsbombere. *boing* *boing* *boing* *boing* *boing* *boing* Jihaaaaaaad! *kabOOOm !* Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Det blir nok et våpen i neste Worms: "Pogo-legged suicide bomber"! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Disse hoppeskoene er utviklet av to tidligere jagerfly-ingeniører ifra Russland som fikk for mye tid til å gjøre andre ting etter den kalde krigen... uansett, et skikkelig kult produkt. Men tror det er lett å knekke ryggen og nakken... Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Det er lett å knekke ryggen og nakken hvis man ikke har full kontroll under akrobatikken. Det er kanskje lurt å trene akrobatikk vanlig i første omgang og deretter på hoppeskoene. Men jeg ser kanskje for meg at man tryner mest på knærne og rompa hvis man bruker dem til å løpe og hoppe bare. www.poweriser.nu Der har dem tips og råd om hvordan man skal starte. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Enig, svindyr netbutikk. Ingen billigere alternativer enn de der? Se på dette for eksempel, 20gb disk 1200 kr! Kvalitet er det og. Må ha det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå