Gå til innhold

TES: Ingen barn i oblivion?


Anbefalte innlegg

En ting jeg lurer på er at hvorfor er det inge barn inni oblivion?

ikke som jeg har sett eller husker:/

 

virker bare litt rart:P

og en ting til jeg lurer på:

1 når man dreper en person så kommer den ikke tilbake(tipper jeg)

så da går det ann å lage spøkelsesbyer?

 

men så til nr

2 vakter viss man dreper dem respawner de? med tanke på at de har jo ingen navn eller noe:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bl.a ingen barn fordi da ville folk gå rundt å drept dem og aldersgrensen ville ha vært høyere.

 

1: Det går vel an.

 

2: Vakter respawner tror jeg.

5889601[/snapback]

 

Busted:D

 

hehe vel jeg vil slakte barn GRRrrr neida men...

liksom hadde vært arti å sett barn løpe rundt og leker osv..

så kunne de ha pratet med hverandre om hva foreldrene deres hadde sakt osv så hadde du skaffet go info derifra siden små gryter har også ører:P

 

at ikke folk respawner imens vakter respawner er jo bare trist:/

Lenke til kommentar

Har sikkert noe med at det er veldig "feil" på en måte å drepe barn, det jo feil å drepe voksne også, men mer feil å drepe barn. Du hører jo alltid på nyhetene at det er mer alvorlig når ett barn har blitt skadet. :)

 

Hadde vært litt gøy å vært en 4 år gammel morder som var leder i DB og andre guilder da. :!: :tease:

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar
Tja, han er vel mer en sen ungdom/nettopp voksen? :hmm:

 

EDIT: Ironmann, du er et sykt individ! :lol:

5889650[/snapback]

 

tenkte bare at æ har jo nettopp instalert ei seng i kjellern i skingradhuset mitt;)

 

Skingrad leningrad hmmm tenke:P

Endret av Ironmann
Lenke til kommentar

Jeg er sannsyneligvis en av de som ville drept barn hvis det var barn i spillet...

 

Uten å gå i detaljer ville jeg sannsyneligvis drept alle barna i en by, dratt de med meg til huset mitt i den aktuelle byen, og laget et barne-tårn, som de gjorde med fangene i Irak... Hehe... :nei: Eller, mulig jeg ville gjort det... Men er jo bare et spill da...

Lenke til kommentar
Jeg er sannsyneligvis en av de som ville drept barn hvis det var barn i spillet...

 

Uten å gå i detaljer ville jeg sannsyneligvis drept alle barna i en by, dratt de med meg til huset mitt i den aktuelle byen, og laget et barne-tårn, som de gjorde med fangene i Irak... Hehe...  :nei: Eller, mulig jeg ville gjort det... Men er jo bare et spill da...

5890086[/snapback]

 

I Fable var det noen som gjorde nettopp dette fordi "det gikk an". Når utviklerne oppdaget det så ble barn "fredet".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...