Gå til innhold

Spm. om drikken Battery.

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hørt om folk som har daua av Battery og om at det er 20-30 ganger så mye koffein som i kaffe og mye rart.

Hvor mange liter er det trygt å drikke hver dag og evnt gjennom påsken? Hva er forsvarlig og hva er "sunt"? Er det noe skadelig i Battery jeg ikke har hørt om?

Pleier å drikke en del av det, men lurer om man kan leve på det, dvs drikke mer enn vann f eks :)

I love Sverige <3 :p

Videoannonse
Annonse
Hei!

Har hørt om folk som har daua av Battery og om at det er 20-30 ganger så mye koffein som i kaffe og mye rart.

Hvor mange liter er det trygt å drikke hver dag og evnt gjennom påsken? Hva er forsvarlig og hva er "sunt"? Er det noe skadelig i Battery jeg ikke har hørt om?

Pleier å drikke en del av det, men lurer om man kan leve på det, dvs drikke mer enn vann f eks :)

5888741[/snapback]

første setningen din er bare rykter som fjortisser har skapt seg for å syntes det er tøft å drikke battery.

eneste som er skadelig i battery (på kort sikt) er koffeinen, men du greier neppe å drikke så mye at du blir særlig uvel av det.

battery er vanndrivende, så væskebalansen i kroppen din går fort til helvete om du bare drikker battery.

er ikke noe problem å leve på battery (eller red bull) og vodka hele påsken ;)

Hvor mye koffein er det i espresso da til å sammenligne med?

5889908[/snapback]

Vel, kjøpte meg en gang en boks med sånn "Co-op kaffe spesial: espresso". Drakk seks små espressokopper (+ en latte fra narvesen tidligere på dagen). Merka plutselig at hjertet gikk sånn småfort og at jeg blei svett i hendene. Var litt skremmende og fet om en annen :wee:

Endret av Der Kommissar
Hei!

5888741[/snapback]

folk har død av batteri ja men da var det blandet med sprit og sånt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...