Kimmeham Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg skal om litt formatere PCen min, og trenger da en backup av diverse ting som jeg har plassert på PCen (Ca. 50 gb). Har forstått det slik at det finnes en del backup programmer, og jeg kunne tenkt meg å få anbefalt noen enkle, gode, og gratis programmer. Hvis dere i samme slengen kan forklare meg litt om hvordan ting foregår hadde det vært veldig koselig!
roac Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Til dette holder vel strengt tatt en helt ordinær filkopiering til en ekstern disk?
Hårek Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Klart, hvis du bare skal kopiere filer en gang så trenger du ikke noe backup program. Men som kjent er det ekstremt dumt IKKE å ta backup med jevne mellomrom. Kan sterkt anbefale Cobian backup (gratis), som jeg selv bruker. http://www.educ.umu.se/~cobian/cobianbackup.htm
Klekkus Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Norton Ghost Det lager en fil av hele harddisken din, så hvis du tar backUp av disken din etter du har instalert windows og alle progs osv. så er det bare å ta backup. Hvis jeg ikke tar feil så kan det deles opp i flere filer og brennes på plate. Ellers så kan du bare lagre en fil på harddisken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå