Gå til innhold

Hvordan lage server i CS: Source og 1.6?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finnes det noen muligheter for bots på en dedicated server?

7477862[/snapback]

Ja, det gjør det. Men jeg aner ikke hvordan.

7477934[/snapback]

Når jeg spiller CZ skriver jeg "rcon bot_add_ct" om jeg vil ha en CT (uten paranteser).

Du må såklart skrive "rcon_pasword "<passordet som du satte i kontrollpanelet>" først.

Skrevet
Finnes det noen muligheter for bots på en dedicated server?

7477862[/snapback]

Ja, det gjør det. Men jeg aner ikke hvordan.

7477934[/snapback]

Når jeg spiller CZ skriver jeg "rcon bot_add_ct" om jeg vil ha en CT (uten paranteser).

Du må såklart skrive "rcon_pasword "<passordet som du satte i kontrollpanelet>" først.

7478238[/snapback]

Meget riktig. Fungerer vel i CS 1.6 også, hvis jeg ikke husker helt feil. ;)

Skrevet
Skal bort til helgen, så oppdaterer kanskje ikke guiden min før til neste helg. Men da slenger jeg nok på AMX mod også  :dribble:

7476845[/snapback]

Jeg har allerede gjort det. Amx Mod X på dedicated server.

:whistle:

7479284[/snapback]

Og så idag da :p Men da slapp jeg ihvertfall :) Flotters, kanskje vi skulle slå sammen guidene, så kan jeg oppdatere min med litt mer bilder og mer detaljer :whistle:

Skrevet
Skal bort til helgen, så oppdaterer kanskje ikke guiden min før til neste helg. Men da slenger jeg nok på AMX mod også  :dribble:

7476845[/snapback]

Jeg har allerede gjort det. Amx Mod X på dedicated server.

:whistle:

7479284[/snapback]

Og så idag da :p Men da slapp jeg ihvertfall :) Flotters, kanskje vi skulle slå sammen guidene, så kan jeg oppdatere min med litt mer bilder og mer detaljer :whistle:

7479662[/snapback]

Mulig det. Men det tar vi over PM. :D

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

men er det farlig hvis jeg kjører serveren på port: 3784 ?

det er den porten jeg bruker på vt

Edit: jeg måtte bare kjøre serveren på¨port: 3784 og så skru av serveren og så starte den med 27015 da funka det plutselig :O

Endret av thaLapp
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det har jeg skrevet, men skal snart (når jeg gir meg selv tid :p ) skrive alt bedre. Altså, les guiden i signaturen min. Du har startet på en litt annen måte, så du finner server-mappa en annen plass, under steam-mappa. Men alt er det samme.

Vel, du går til steam mappa de -> Steamapps -> din bruker -> ditt spill -> maps.

Kopier inn der du finner maps i server-mappa. Les bedre forklart i guiden min, i sigg.

• 3 uker senere...
Skrevet
Noen som kan forklare hvorfor utleie servere har bedre hitbox en de som hoster opp sine private servere via dedicated server med bra PC og grei linje?

7864977[/snapback]

Tuning og optimalisering.

Samt lavere ping i de fleste tilfeller.

Skrevet (endret)

Når du nevner det Matsemann. Så får det meg til å lure på om det er noen sider som har side opp og side ned med commandoer til å ha på egne servere.

For de eneste jeg tingen jeg har forandret på er sv_maxrates og sv_minrates.

Edit:

sys_ticrate måtte iallefall forandres på, 1000 var ett passende tall ;)

Og arrgh. Kor må eg legga cfg.fila og hva må den hete for at den skal lastes hver gang jeg starter opp serveren. Kjipt å måtte forandre alt på ny.

Endret av Veritas_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...