Gå til innhold

Hvordan lage server i CS: Source og 1.6?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og arrgh. Kor må eg legga cfg.fila og hva må den hete for at den skal lastes hver gang jeg starter opp serveren. Kjipt å måtte forandre alt på ny.

7895203[/snapback]

C:\Valve\HLServer\czero\server.cfg er det hos meg for CZ.

Eller om du har AMXmodX installert: C:\Valve\HLServer\czero\addons\amxmodx\configs\cvars.ini

For meg til CZ.

 

Iceman22: Jeg har ikke Dual Core, så ved dessverre ikke ;)

Lenke til kommentar

Ja. Fikk litt hjelp av icemann og fant ut det. Merklig nok så funket det ikke første gangen jeg prøvde, enten pga at jeg ikke hadde det i slutten, eller fordi "skrifen" var for stor.

 

Forresten. Er det mp_forcechasecam 1/2/3 som er rett når en bare skal ha folk til å se førsteperson av sine egne teammates?

 

Og er det noen som vet hvordan man lager ett rcon go script som ligger på serversiden?

Lenke til kommentar
Finner ikke serveren min, bare 27636 andre servere :thumbdown: Har åpnet port 27015 som er den som kommer automatisk ved dedicated server. Gjorde det som noen sa for noen sider siden for å åpne porten i SpeedTouch rutere og modem. Noe jeg har oversett??

7918873[/snapback]

Når du har startet servern, så går du in her:

http://myip.dk/

 

Så kopierer du den ipen som dukker opp der og legger til :27015 bakerst,

feks. 81.167.59.126:27015

Lenke til kommentar
Kan jeg sette opp server på en pc og spille på denne serveren på en annen pc når jeg bare har 1 account?

7919659[/snapback]

 

Da trenger du bare standalone serverLink. Du trenger ikke å gjøre det igjennom steam. Det er lettere fordi du slepper å starte steam for så starte programmet. Nå trykker du bare ikonet for å starte opp.

Lenke til kommentar
Finner ikke serveren min, bare 27636 andre servere :thumbdown: Har åpnet port 27015 som er den som kommer automatisk ved dedicated server. Gjorde det som noen sa for noen sider siden for å åpne porten i SpeedTouch rutere og modem. Noe jeg har oversett??

7918873[/snapback]

Når du har startet servern, så går du in her:

http://myip.dk/

 

Så kopierer du den ipen som dukker opp der og legger til :27015 bakerst,

feks. 81.167.59.126:27015

7918934[/snapback]

Funket ikke, gir bare opp, de var bare et forsøk uansett

Lenke til kommentar

Yo.... er det noen som er lei av og ha en decided server..ikke fortvil jeg har svaret for og lage server med fun maps feks Fy_buzzkill eller andre baner. Det eneste du gjør er og opne cs 1.6 eller source også trykker du på new game og velger banen og når du er inne i banen opner du console og skriver cl_lan 0 da vil vennene dine se på friends banen din og de kan joine! :)

Lenke til kommentar
Yo.... er det noen som er lei av og ha en decided server..ikke fortvil jeg har svaret for og lage server med fun maps feks Fy_buzzkill eller andre baner. Det eneste du gjør er og opne cs 1.6 eller source også trykker du på new game og velger banen og når du er inne i banen opner du console og skriver cl_lan 0 da vil vennene dine se på friends banen din og de kan joine! :)

7978840[/snapback]

Du kan da ha akkurat samme banene med dedicated som via cs...

Eller, ihvertfall om du følger guiden i min signatur :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...