Gå til innhold

Hvordan lage server i CS: Source og 1.6?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

sv_restart eller bare restart. Evt. rcon sv_restart. Husker ikke om hele serveren restarter og folk må joine på nytt.

 

mp_restartgame 1 for CSS eller sv_restartround 1 for 1.6, men husker ikke om de bare restarter selve runden.

 

Konklusjon: Er ganske usikker. Men et søk i CS-forumet her etter "warmup" burde gi deg noen treff. Tenker spesielt på tråden til Jooakim.

Lenke til kommentar
Skal du slappe folk, må du legge til "AMX Mod", tror jeg.

Skal andre bli admins, må de få "rcon password" av deg.

 

Skal du kicke noen fra konsoll, skriver du "rcon_password passordet",

så skriver du "rcon kick "brukernavn eller id".

 

Det er nest riktig. hvis du det er 1.6 du skal ha så vet jeg ikke men til css så er det mani admin plugin du må ha eller det er den som er mest brukt og er lettest. I mani admin så er det best å bruke "windows_clients_txt_generator" for å lage clients listen (admin listen). og når du er admin kan du velge fra lister hva du skal gjøre. Kicke fra console ingame er rcon kick "brukernavn eller id" men i server consolen er det bare kick "brukernavn eller id".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.

 

Jeg prøvde og bare lage en server, eller bare åpne en server, og joine min egen. og det funka! men jeg har heller ikke gjort noe med ruteren eller modemet.

Men vi har usikret nettverk, uten passord? Er det derfor jeg ikke trengte og gjøre noe sånn at andre kan joine?

 

Og en ting til, det var at jeg skal hjelpe en venn med og lage server, men han har sikret nettverk og hele pakka. men når vi skal inn på ruteren (192.168.1.1) så går det ikke, det blir bare et google søk, hvorfor skjer det?

 

Takker for svar!

PS: Jeg sjekker ikke så ofte her, så helst hvis du har svar, svar på:

[email protected]

Men du må ikke det.. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...