Gå til innhold

Tord Company har fått ny adresse!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den popup-meldingen man får når man går inn på TordCompany er jo bare morsom.

"Jeg har nå godkjent reglene og tillater at dere straffer meg hvis jeg bryter dem!" :D

Endret av Agressive
Skrevet
Og for oss som ike har fått med oss den forrige siden - hva dreier det hele seg om..?

5881668[/snapback]

En latterlig nettbutikk drevet av en fjortiss, adressen til den forrige siden er www.Tord-Company.tk. Noen som vil røyke kalif, forresten? :whistle:

Skrevet (endret)

Får ikke noen pop-up jeg, selv om jeg har slått av pop-up blokkern...

Edit: superseven: Hehe, ok :wee:

Endret av P-in-P
Skrevet (endret)

Han selger også gamle mobiler til 4500 kr, osv. Sterkt overprisede produkter.

Han har også satt opp en PayPal-konto man skal overføre penger til dersom man ønsker å kjøpe et produkt. Får sikkert aldri varene heller. Han har nok rotet på rommet, og funnet noen gamle ting han har. Ingen garanti, og den bryter med kjøpeloven. :wee:

Endret av Agressive
Skrevet (endret)

Hvorfor er det lurt å reklamere hos oss?

Tord Company har mellom 100 og 5000 besøkende hver dag. Det snakkes ofte om Tord Company blant ivrige nettbrukere i f. eks forum, diskusjonskanaler og chat. Det passer perfekt for deg som ønsker få folk til å se dine produkter og spre nyheten videre til "verden". Er det f. eks premiere på en ny kino film så kan du legge ut en banner i TC-TV. Det vil kanskje friste Tord Company sine TV seere til å gå på akkurat denne filmen. Vi Tord Company reklamerer også får vår nettside og våre tjenester på plakatvegger og trær omkring i Trondheim sentrum.

:!:

Endret av Agressive
Skrevet

Blir aldri lei av Tord. :love:

Meld deg på "Sing & Dance 2006". Her kan barn og voksne i alle aldre melde seg på. Siste frist for påmelding er 1. juni 2006. Hele konkurransen vil bli filmet og lagt ut i TC-TV hos Tord Company. Beklager men dette gjelder ikke foreløpig. Vi tester bare ut et nytt prosjekt.
:blink:
Skrevet

TC er oppbrukt, det var morsomt i begynnelsen, men nå, ørten tråder senere, er det ikke mer å si enn det som alt har blitt sagt.

Tråd stenges, alle tråder i fremtiden som omhandler TC på noen måte annet enn noe seriøst, stenges!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...