Gå til innhold

Kraftig, bærbar spillepc!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Innen helgen skal jeg ha bestilt en ny, bærbar pc.

Den skal være så kraftig så mulig, og må være bærbar - Må kunne brukes til nyere spill o.l.

Pris er foreløpig ingen hindring - Ikke batterilevetid eller vekt heller.

 

Har sett litt på Dell XPS, og vurderer en slik - Tviler dog litt på dell.no webshoppen, så noen som vet om alternative nettbutikker som selger denne?

 

Takk for svar :mrgreen:

 

[http://norskwebforum.no/viewtopic.php?t=25434]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Innen helgen skal jeg ha bestilt en ny, bærbar pc.

Den skal være så kraftig så mulig, og må være bærbar - Må kunne brukes til nyere spill o.l.

Pris er foreløpig ingen hindring - Ikke batterilevetid eller vekt heller.

 

Har sett litt på Dell XPS, og vurderer en slik - Tviler dog litt på dell.no webshoppen, så noen som vet om alternative nettbutikker som selger denne?

 

Takk for svar :mrgreen:

 

[http://norskwebforum.no/viewtopic.php?t=25434]

5878141[/snapback]

Hvorfor i all verden tviler du på dell.no?? De er en dønn pålitelig webshop, du har ingen ting å bekymre deg for :)

Lenke til kommentar
Hørt en god del om trege leveringstider - Trenger denne nokså rask.

søkt litt, men fant egentlig lite om dette.

 

Noen som kan bekrefte, evt. avkrefte dette?

5878166[/snapback]

Ja da er det noe annet. Dell har lange leveringstider ja. Så det vil ikke bli aktuelt om du skal ha den innen helgen :)

Lenke til kommentar

Man kan jo konfigurere opp Asus'en, men den som PS Data har, har mindre harddisk og svakere prosessor (ikke mye). Så forskjellen er vel ikke enorm i ytelse. Men lurt å lese litt tester og slik. A6JA har vel også lavere batteritid (http://www.pcauthority.com.au/review.aspx?CIaRID=2865 <- 2t 24 min ved lett arbeid, 1t 21 minutter med tungt arbeid)

 

Kjøpte meg en Acer TM 8204 for to dager siden. Holder på å teste den ut nå ;) Har ikke testet 3dMark 2005 enda, men har lest at den får rundt 4200 poeng.

 

For meg var batteri i tillegg til ytelse viktig, så da ble det denne. Holder vel ca. 3,5 timer. I tillegg er den PEN og solid :)

Lenke til kommentar
Jeg ville IKKE kjøpt dagens XPS.

 

Det kommer nok en ny rett rundet hjørnet.

 

Hadde jeg kjøpt bærbar nå, og økonomien var i orden hadde jeg gått for dual core og 7900GTX (det kommer vel også hvert øyeblikk)

5878173[/snapback]

 

Skal man tenke sånn får man aldri kjøpt noen PC. Det kommer alltid noe nytt å bedre en måned i forveien.

 

Så dagens XPS holder nok en god del år fremover!

Lenke til kommentar
Jeg ville IKKE kjøpt dagens XPS.

 

Det kommer nok en ny rett rundet hjørnet.

 

Hadde jeg kjøpt bærbar nå, og økonomien var i orden hadde jeg gått for dual core og 7900GTX (det kommer vel også hvert øyeblikk)

5878173[/snapback]

 

Skal man tenke sånn får man aldri kjøpt noen PC. Det kommer alltid noe nytt å bedre en måned i forveien.

 

Så dagens XPS holder nok en god del år fremover!

5892166[/snapback]

 

Jeg er ikke helt enig med deg, dell droppet jo nettopp den kraftigste grafikkløsningen sin og hoppet over et år tilbake i tid. Det beste du kan få nå er jo 6800ultra go som ikke er særlig raskere enn f.eks X1600 mobility fra ati som brukes i mye billigere pcer... Går rykter om 14.april, mulig dell introduserer 7900GS og 7900GTX go da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...