Knudix Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 (endret) Har tidligere spilt: rogue 60 warlock 60 Priest 45 Lurer på hva jeg skal starte, har savnet stealth, og melee dps noe sinnsykt siden jeg parkerte roguen min, å vurderer å starte en druid, men har også litt lyst å prøve en hunter. Noen som har noen innvendinger om hva jeg bør starte? (endgame erfaringer) Endret 5. april 2006 av Knudix
Knudix Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 (endret) Vet det, derfor jeg vil state nå, men hvilken klasse skal jeg velge, det som var spørsmålet Kommer nye serverne i kveld btw? Endret 5. april 2006 av Knudix
Edmund Blackadder Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Har ikke spilt druid men det høres veldig artig ut det. Du kan gjøre så mange forskjellige ting med druiden din.
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Prest er en need som vanlig, hunter er gøy å spille og shamans er imba, paladins lever lenge, mage har vann og mat og warlock kan summone, roguer ser du ikke, druid er gode svømmere og warriors slår hardt. Velg den du vil. Enten horde eller alliance. Og ja, nye servere idag og er vi riktig heldige blir den en horde hw.no guild på Vek'nilash PvP.
Sponis Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Vet det, derfor jeg vil state nå, men hvilken klasse skal jeg velge, det som var spørsmålet Kommer nye serverne i kveld btw? 5871826[/snapback] Doh, leste feil, trodde du spurte hvilken server. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå