Gå til innhold

Interesse for Horde guild på Vek'nilash(ny server)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
yay, jeg skal lage guild så fort som mulig horde vek'nilash

 

lager UD priest og starter guild så fort jeg har skaffet meg 10S :D

5871811[/snapback]

som jeg får joine :D .

Orc warrior that is :)

 

edit: er redd dette blir haomarush 2 :( . 2000-6000 i kø konstant og alle stikker etter en uke, grunnet at kun en pvp server kommer :( .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Det blir ikke migration til Vek'nilash, nei. Guildet mitt fra Lightning's Blade reroller Horde på denne serveren, og vi er (nesten) alle klar til å logge på så snart den er oppe.

5872938[/snapback]

 

Hvor langt var dere kommet i endgame? Hvis dere har BWL erfaring så vil jeg gjerne være med ;)

Lenke til kommentar

Update 05/04

Due to the preparations needed for the new realms we are now planning to open them tomorrow, Thursday April 6th. We realize players are very eager to start playing on these new realms and would like to assure you that all best efforts are being made to open them as soon as possible.

 

 

her....

Lenke til kommentar
Det blir ikke migration til Vek'nilash, nei. Guildet mitt fra Lightning's Blade reroller Horde på denne serveren, og vi er (nesten) alle klar til å logge på så snart den er oppe.

5872938[/snapback]

 

Hvor langt var dere kommet i endgame? Hvis dere har BWL erfaring så vil jeg gjerne være med ;)

5872971[/snapback]

BWL er en barnelek, som Alliance i allefall. Det vil vise seg hvordan vi klarer oss som Horde, uten pally-blessings. Vi tar ikke inn hvemsomhelst, og alle klasser utenom druid er fulle. Spill godt, vær hyggelig, og spill sammen med noen i <Deus>. Hvis gudene vil, kommer du kanskje inn. :)

 

Edit: <Vicious> ble tatt av småsvensker. Vi heter <Deus> nå.

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Update 05/04

Due to the preparations needed for the new realms we are now planning to open them tomorrow, Thursday April 6th. We realize players are very eager to start playing on these new realms and would like to assure you that all best efforts are being made to open them as soon as possible.

 

 

her....

5873055[/snapback]

 

 

nå som jeg har refreshet hvert 2. minutt siden klokka 15 :(

 

jaja, da får vi starte i morgen da :w00t:

Lenke til kommentar
Update 05/04

Due to the preparations needed for the new realms we are now planning to open them tomorrow, Thursday April 6th. We realize players are very eager to start playing on these new realms and would like to assure you that all best efforts are being made to open them as soon as possible.

 

 

her....

5873055[/snapback]

 

 

nå som jeg har refreshet hvert 2. minutt siden klokka 15 :(

 

jaja, da får vi starte i morgen da :w00t:

5873167[/snapback]

du er ikke alene :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...