Gå til innhold

TES: Opptak til Thieves guild [problem] -Spoiler-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå har jeg fått oppdraget av han fyren som skal bestemme hvem som får være med i Thieves Guild. Det som er problemet er at pilen på kartet mitt viser vei til han som har dagboken hjem til seg. Men når jeg kommer hjem der så er det ingen dagbok der. Så sjekket jeg om Motstandern min hadde dagboken, og det hadde hun.

Hun har dagboka, pilen viser feil. Når jeg skal ta fra henne dagboka klikker vaktene på meg!

Probleme er jo at questet ikke blir updata eller noe. Skulle sikkert stått at hun kjærringa har fått tak i boka. Til meg står det at den fortsatt er hos han fyren.

:no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller så loader du spillet til før du starter opptaksprøven, så stripper du deg for alt av tøy sånn at du løper fortere.. så følger du rett og slett etter dama og når dere er inne i huset så bare løper du over til

høyre når du kommer inn, og der er det en skrivebords komode sak med en stol foran (typisk sted å hjemme dagbøker)

.. Altså hu dama er jo egentlig ganske treig når dere kommer inn i huset da...

Skrevet (endret)

Kom ikke inne i huset med dama.

Jeg kom der alene, sjekket skrivebordet. Det var ingenting inne i skrivebordet.

Så ser jeg at dama driver å går rundt omkring i Imperial City, jeg stjeler boka og vaktene klikker.

Det har gått flere dager i oblivoin, han fyren som gidde meg oppdraget kommer hver dag ved midnatt.

Jeg tror jeg skal prøve å stjele boka ved midnatt, for og så løpe til han Thieve Guild fyren.

Men jeg tror det er litt bugs med spillet mitt ^^

Jeg har ikke savefiler fra begynelsen av oppdraget =(

Endret av Rikkely
Skrevet

Det funker ikke, hun har dagboken på seg hele tiden!

Men jeg tror jeg vet hva jeg skal gjøre.

Jeg vet hvor hun bor, så jeg skal ta boken når hun sover =)

Skrevet

Har lignende problem etter følgende hendelse.

Fulgte etter den kvinnelige tyven, og så snart hun hadde snappet med seg boka prøvde jeg å lirke den ut av lomma hennes, problemet var at som en uerfaren tyv/snikmorder brukte alt for lang tid, og ble derfor oppdaget noe som igjen førte til fengsel. Jeg fikk altså med meg boka rett før jeg ble arrestert.

Litt mer erfaren greide jeg å fiske fram nøklene til vakten, sneik meg ut og sprang rett til "evidence chest". Problemet var at her fantes ingen bok!

Questet peker nå til huset der jeg var natten tidligere, mer nøyaktig sagt til et skrivebord. Problemet er at skrivebordet er tomt!

Så, hva gjør jeg?

(Beklager for teit skrivemåte... :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...