Gå til innhold

TES: Oversikt: Våpen og rustninger, når tilgjengelig


Anbefalte innlegg

sverdet ekke så alt for bra syntes jeg, altså det har hos meg 24dmg, er det ikke da bedre med et sverd som har 15dmg + 15frost dmg?, gitt at motstander ikke har frost resistance. og armoren var hller ikke imponerende, med den fikk jeg akuratt samme armor rating som med min fulle dwarven magic armor, men uten alle magic attributsa man får med dwarven armoren min..... føler som om jeg har ødelagt spillet litt når jeg drepte a. hun er egentlig i et quest til et shrine.....

5939048[/snapback]

 

Med uendelig soultrap (som reduserer fiendene kraftig) og azura-steinen (uenelig soulgem) har du en bra combo. Smatidig avanserer umbra-sverdet etter hvilken lvl du er i. Da jeg fikk det i lvl 13 hadde det 20 dmg, nå i lvl 17 har det 24 :) Det er ikke det kraftigste sverdet i spillet, men jeg vil si det er et av de bedre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Smatidig avanserer umbra-sverdet etter hvilken lvl du er i. Da jeg fikk det i lvl 13 hadde det 20 dmg, nå i lvl 17 har det 24 :)   Det er ikke det kraftigste sverdet i spillet, men jeg vil si det er et av de bedre!

6020033[/snapback]

Det avanserer ikke; det er du som blir bedre i å bruke det. ;) Skaden som oppgis i inventory er den skaden du faktisk for øyeblikket kan gjøre bruk av, og avhenger derfor av hvor god du er å bruke våpenet (Blade i dette tilfellet).

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Det avanserer ikke; det er du som blir bedre i å bruke det. ;) Skaden som oppgis i inventory er den skaden du faktisk for øyeblikket kan gjøre bruk av, og avhenger derfor av hvor god du er å bruke våpenet (Blade i dette tilfellet).

6020108[/snapback]

Nok et eksempel på at Oblivion er et realistisk spill. Om jeg satte meg ned med gitaren til B.B. King ville jeg ikke automatisk bli enn toppgitarist, om jeg setter meg i Subaruen til Petter Solberg blir jeg ikke verdens beste bilfører. Det er bare ikke bilen som begrenser mulighetene lenger, men mine egne evner...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
må du være x level for å bruke det sverdet?

Og denne steinen det er snakk om, hvor finner jeg den? soulgemmen alstå. Eller, faen, var det den stjernen jeg gav vekk i MQ?

6020322[/snapback]

Sverdet kan du bruke uansett level, men som MiSP påpeker gjør det deg ikke bedre enn du er. Du blir ikke plutselig supermann om du får det på et lavt level.

 

Og ja, det var antagelig den du ga bort. Da er den desverre tapt, siden det bare finnes en. (Med mindre du tar en spansk en og gir deg en ny en med konsollen på PC.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Nok et eksempel på at Oblivion er et realistisk spill. Om jeg satte meg ned med gitaren til B.B. King ville jeg ikke automatisk bli enn toppgitarist, om jeg setter meg i Subaruen til Petter Solberg blir jeg ikke verdens beste bilfører. Det er bare ikke bilen som begrenser mulighetene lenger, men mine egne evner...

 

Geir :)

6020472[/snapback]

 

 

Ikke realistisk at ett villsvin tåler 100 piler da men :p piggsvin da ;)

 

 

 

 

Synes det stemmer ganske godt den listen jeg, selv om ting dukker opp en level eller to for tidlig/for sent noen ganger så er nå det helt greit for meg.

Lenke til kommentar
Ikke realistisk at ett villsvin tåler 100 piler da men :p piggsvin da ;)

6020937[/snapback]

Nei det er sant. Men jeg snakket om at du måtte trene deg opp for å få fullt utbytte av et våpen...

 

Geir :)

6021078[/snapback]

 

grunnen er at du er så veik at du ikke får nok kraft i buestrengen til å gjennombore villsvinet :) trene mer med buen da vettu :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...