Gå til innhold

TES: Oversikt: Våpen og rustninger, når tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Hvor får jeg tak i bra light armor i level 11?

5872902[/snapback]

Finner vel Mithril et eller annet sted. ;)

 

 

Jeg fant iallfall mye bra utstyr da jeg gjorde questen "Caught in the Hunt" i Bravil. Snakk med Ursanna Loche eller overhør en samtale om mannen hennes Aleron.

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Daedric er heavy ja

5933492[/snapback]

 

Er vel av hu dama i den hula jeg ikke husker navet på man får den av?

får ikke drept hu... hvordan gjør man det?

5933559[/snapback]

 

Umbra du mener sikkert? Hun har foresten Ebony armor.. Hula med Umbra heter Vindasel tror jeg..

 

Hun er vanskelig å drepe, men god character burde ikke ha veldig store vanskligheter med og drepe hu.

Lenke til kommentar
Daedric er heavy ja

5933492[/snapback]

 

Er vel av hu dama i den hula jeg ikke husker navet på man får den av?

får ikke drept hu... hvordan gjør man det?

5933559[/snapback]

 

Umbra du mener sikkert? Hun har foresten Ebony armor.. Hula med Umbra heter Vindasel tror jeg..

 

Hun er vanskelig å drepe, men god character burde ikke ha veldig store vanskligheter med og drepe hu.

5933597[/snapback]

 

Er i Vindasel nå, men klarer ikke knerte hu dama.

Hu tar 50% av HPen min med et hardt slag!

 

Edit:

 

Der fikk jeg hu endelig etter xx antall poison arrows mens jeg stod oppå en stolpe i rommet!

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

sverdet ekke så alt for bra syntes jeg, altså det har hos meg 24dmg, er det ikke da bedre med et sverd som har 15dmg + 15frost dmg?, gitt at motstander ikke har frost resistance. og armoren var hller ikke imponerende, med den fikk jeg akuratt samme armor rating som med min fulle dwarven magic armor, men uten alle magic attributsa man får med dwarven armoren min..... føler som om jeg har ødelagt spillet litt når jeg drepte a. hun er egentlig i et quest til et shrine.....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
rett sørvest for hovedbyen, i ei hule som ligger der på kartet som veien samler seg igjen etter å ha vært todelt i et par cm.

6005635[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvor du mener. Jeg har prøvd å gå nedover til venstre kanskje 5-6-7 cm på kartet, til jeg kommer til en grotte som heter Greenmead Cave, er det den? Prøvde å gå inn meg stakk da de ble for overgtallige. Kan du si hva hula heter ihvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...