Gå til innhold

Gamer PC 25K+ siste sjekk før bestilling


Anbefalte innlegg

Du har tydeligvis ikke bygget med CM Stacker? Lian Li kan se penere ut for noen, jeg personlig liker Stackers utseende. Jeg tror imidlertid få om ingen kabinetter kan hamle opp med Stacker når det kommer til plass inni, noe som gjør det til en fryd å bygge i.

5863453[/snapback]

Synes å ha lest at det kan bli problemer med å ta av frontdekslet på Stacker om det fylles opp med disker elns i front f.eks.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke anbefalt å bruke det kabinettet der med A8N32-SLI eller A8N-SLI Premium.

Hk blir montert opp ned i det,og da fungerer heatpipen på hk heller dårlig.

5862509[/snapback]

 

Takk for tipset.. men "PC-V1000 plus" har en vifte som blåser luft rett på cpu.. og siden den kjøleren til chipsett ligger rett ved cpu så burde den gi nok luftgjennomstrømning til at det ikke blir noe problem.. :hmm: eller har du en konkret test som viser noe annet ?

5863373[/snapback]

 

Den vifta du mener,er den bak right? Den er til utsug,ikke for å blåse luft på cpu. Problemet er at heatpipen ikke vil funge ordentlig fordi den sitter oppned i det kabinettet, hvis du vet hvordan en heatpipe funker så forstår du :)

5863479[/snapback]

 

ja jeg ser poenget ditt.. men de fleste chipsett lager ikke den voldsomme mengden varme. og de fleste klarer seg uten å overklokke så veldig også, så da skulle det ikke bli de helt store problemene. Slik jeg har skjønt det så er den viften ca midt på kabinettet satt slik at den blåser inn luft?

Lenke til kommentar
@Jedi:

 

Hvorfor ikke X2 prosessor? AMD X2 4400+ slår da AMD 64 3700+ ned i støvelen. Hvor har du fra at 3700+ er bygd i samme akritektur som FX-prosessorene? Husk at FX'ene er dual core. Mitt oppsett til spill for 25.000,- :

 

 

 

Cynosure's lillbror sin nye PC.

 

Jeg syns dette er et bedre oppsett :)

5863108[/snapback]

 

 

jeg tenkte på FX-57 jeg hehe. det eneste som skiller den, og 3700+, er mhz, de er ellers helt like,

 

fx 60 er dual core, jeg vet, men poenget mitt er bare at den koster alt for mye, for det lille ekstra den gir

Endret av JediMindTriks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...