Gå til innhold

Viste anti-abortvideo på NRK2-frekvens.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns ekstremistene skal få lov til å utøve sin ytringsfrihet.

5866040[/snapback]

De kan godt få ytre hva enn de vil, men ikke på frekvensen til statskanalen.

 

Hvorfor ikke? Det mest optimale NRK kan gjøre er å leie ut frekvensen sin til høyestbydende når de ikke sender der selv slik at tv-lisensen kan minskes.

5866559[/snapback]

Nettopp dette er jo markedsliberalisme i praksis. For engangsskyld er eg enig med høyre folket her inne.

Hvorfor skal staten legge restriksjoner på hvem nrk velger å leie ut til. Dette skal markedet regulere fritt uten intervasjon. Og LarsP er jo enig i at kristne fundamentalister har ytringsfrihet.

Lenke til kommentar
Syns ekstremistene skal få lov til å utøve sin ytringsfrihet.

5866040[/snapback]

De kan godt få ytre hva enn de vil, men ikke på frekvensen til statskanalen.

Hvorfor ikke? Det mest optimale NRK kan gjøre er å leie ut frekvensen sin til høyestbydende når de ikke sender der selv slik at tv-lisensen kan minskes.

5866559[/snapback]

Jeg godtar ikke at lisenspengene går til en kanal som leier ut sendetiden sin til ekstremister.

 

Prinsippene mine er verdt mer enn et par kroner.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som reagerer på at ekstremister får bruke statskanalen som talerør for deres syke meninger?

:!:

Haha, NRK har vært et talerør for sosialister de siste 30 årene! Våkn opp. Indoktrineringen starter alt i 3-4 års alderen med Barne-TV. De verdiene NRK forfekter er så moralsk forkastelig at Marienlyst burde ha vært jevnet med jorden og sendt hvite busser ditt i skytteltrafikk.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som reagerer på at ekstremister får bruke statskanalen som talerør for deres syke meninger?

:!:

Haha, NRK har vært et talerør for sosialister de siste 30 årene! Våkn opp. Indoktrineringen starter alt i 3-4 års alderen med Barne-TV. De verdiene NRK forfekter er så moralsk forkastelig at Marienlyst burde ha vært jevnet med jorden og sendt hvite busser ditt i skytteltrafikk.

5867355[/snapback]

Hva gjør du egentlig her? Husj, i denne tråden er det ikke ytringsfrihet for sånne som deg. :)

Lenke til kommentar
Hva gjør du egentlig her?
Jeg synes det er festlig å komme med upolitisk korrekte meninger, og etter beste evne å snu opp ned på nisselusen til den jevne sosialdemokratiske nordmann, som alle andre som ikke tenker som han er syke på sinnet.

 

Jeg nærer et dypt personlig hat mot sosialister, sosialdemokrater, den norske skole, skattetaten, offentlig ansatte, sosialarbeidere, akademia, forfattere, politikere og politikk som helhet, journalister, nordlendinger, feminister, idealister, barnehagetanter, demonstranter, idioter, svake grupper, muslimer +++

 

Jeg finner det svært givende å rykke opp den sosialdemokratiske roten hver gang jeg ser tendenser til en herlig sosialistisk grupperunk, som denne tråden startet som. Dog skal det sies p&r delen av forumet har modnet, da den for få år siden var nedpisset av rødfacister med che gue - skjorte, skjegg, tykke briller, linux og "bush-er-satan" svar på alle livets små og store problemer. Den siste tids utvikling er gleder, håper stemningsskifte på p&r snart vil gjenspeile seg i politikk (eller avvikling av politikk som sådann).

 

Det vil jeg si var utfyllende svar. Nå ble jeg tørst. ;)

Lenke til kommentar
Syns ekstremistene skal få lov til å utøve sin ytringsfrihet.

5866040[/snapback]

De kan godt få ytre hva enn de vil, men ikke på frekvensen til statskanalen.

Hvorfor ikke? Det mest optimale NRK kan gjøre er å leie ut frekvensen sin til høyestbydende når de ikke sender der selv slik at tv-lisensen kan minskes.

5866559[/snapback]

Jeg godtar ikke at lisenspengene går til en kanal som leier ut sendetiden sin til ekstremister.

 

Prinsippene mine er verdt mer enn et par kroner.

5867090[/snapback]

 

Just wondering, hva legger du i ordet 'ekstremister'? Folk med et annet syn en deg selv kanskje?

 

Har ikke sett det aktuelle programmet, men personlig mener jeg abort er feil i de fleste tilfeller (med unntakk av voldtekt, ekstrem alder, fare for livet til moren o.l) 90% av barnets egenskaper, personlighet osv bestemmes i det øyeblikk sæd og eggcellen smelter sammen, altså er det et menneske (min mening) og bør derfor ha samme rettigheter som et menneske. At noen da *satt litt på spissen* dreper det mennesket pga uønsket gradivitet, dårlig økonomi osv, syntes jeg er feil. Når man har så gode prevangsjonsmidler tilgjengelig har de i grunnen mye seg selv å takke for gradiviteten, og bør da ta konsekvensene!

 

ps: RagnarDanneskjold: du skriver helt utrolig bra (språkmessig) forfatter eller? :p

Lenke til kommentar
Han er kristen, og abort er en synd for kristne. Hvorfor må han plage alle ikke-kristne med sik propaganda? La nå de ikkereligiøse leve som de vil faen.

5867627[/snapback]

 

Vel, han prøver vel å påvirke dere til det han tror er rett, akkurat som dere prøver å påvirke de kristne til å gjøre det dere tror er rett;)

Lenke til kommentar
Han er kristen, og abort er en synd for kristne. Hvorfor må han plage alle ikke-kristne med sik propaganda? La nå de ikkereligiøse leve som de vil faen.

5867627[/snapback]

 

Vel, han prøver vel å påvirke dere til det han tror er rett, akkurat som dere prøver å påvirke de kristne til å gjøre det dere tror er rett;)

5867752[/snapback]

 

Nå er det vel ingen som her som har sagt at Kristne ikke kan mene at abort er synd...?

Men å spre den slags propaganda og usannheter bør man holde seg for god til, uansett livssyn!

Lenke til kommentar
Han er kristen, og abort er en synd for kristne. Hvorfor må han plage alle ikke-kristne med sik propaganda? La nå de ikkereligiøse leve som de vil faen.

5867627[/snapback]

 

Vel, han prøver vel å påvirke dere til det han tror er rett, akkurat som dere prøver å påvirke de kristne til å gjøre det dere tror er rett;)

5867752[/snapback]

 

Nå er det vel ingen som her som har sagt at Kristne ikke kan mene at abort er synd...?

Men å spre den slags propaganda og usannheter bør man holde seg for god til, uansett livssyn!

5867790[/snapback]

 

Ikke for å være frekk, men vi ser vel daglig propaganda og usannheter på både NRK, TV2 osv osv osv...

Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk, men vi ser vel daglig propaganda og usannheter på både NRK, TV2 osv osv osv...

5867812[/snapback]

 

La her vekt på den slags propaganda.. Annen form for propaganda og usannheter får vi heller ta i en annen diskusjon! :)

Lenke til kommentar
Filmen ligger visstnok på http://www.abort.no , men jeg vet ikke hvilken av filmene der som visstnok skal ha bli sendt på NRK2 sin frekvens.

 

< Ikke rettet mot sumptrollet>

 

Nei fy f###! Det er noe av det j####gste jeg har sett, og jeg har sett mye! De sendte ikke dette på tv!? Var det disse klippene!? Disse filmene!?

5867629[/snapback]

Helt enig, derfor JEG reagerer.

Lenke til kommentar
Hvis det er slik at de har vist dette blir jeg helt sjokkert. Jeg har sett det meste av internett "dritt" men dette tok kaka og sjokoladepuddingen med!!

Også tidlig om morran da!

5867890[/snapback]

 

Likte musikkvalget.. I got da blueees. :D

Kristne fanatikerne klarer fint å se og publisere dette søppelet, men en liten pupp i 2 timer lang film, nei det må vi sensurere... Disse folkene asså..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...