Gå til innhold

Morsomme Tentamen/Eksamen Historier


chemical

Anbefalte innlegg

jeg har eksamen eller hva det nå enn er i morra, så sitter jeg her :lol:

6110477[/snapback]

Fint å få noen tips til rarheter man kan gjøre da :thumbup:

6110675[/snapback]

 

Hehe, vi får håpe noen driter seg ut eller no, slik at vi får noen veldig morsomme historier og lese på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har eksamen eller hva det nå enn er i morra, så sitter jeg her :lol:

6110477[/snapback]

Fint å få noen tips til rarheter man kan gjøre da :thumbup:

6110675[/snapback]

 

Hehe, vi får håpe noen driter seg ut eller no, slik at vi får noen veldig morsomme historier og lese på :)

6112381[/snapback]

Jeg kommer sikkert til å ha non merkelige hendelser under eksamen til neste uke - kom opp i norsk! Verste som kunne skjedd meg, skulle gitt mye for å hatt enten engelsk eller matte!

 

-De som får engelsk får 4 fridager neste uke, så litt derfor : p Matte er bedre enn å skrive stiler for det kan jeg ikke.

Lenke til kommentar

Syns synd på mattelæreren vår - når vi fikk vite at vi kom opp i matteeksamen, så gikk alle rundt å sa de skulle henge eller skyte seg og sånn. Noen begynte til og med å gråte (tror det var for å få skifta). Tror de fleste over reagerte litt, men med tanke på at de kunne kommet opp i norsk eller engelsk i steden for, så er det litt surt ja.

Lenke til kommentar

Under nynorsk-tentamen fikk jeg kontakt med kameraten min som satt på den andre siden av klasserommet.

 

Vi kødda skikkelig, bak ryggen på lærerne.

Etter en stund ble alt så møkk-kjedelig, så vi snek oss ut.

Vi sprang rundt om kring ute i skolegården mens de andre hadde tentamen.

Ho ho.

Lenke til kommentar
Syns synd på mattelæreren vår - når vi fikk vite at vi kom opp i matteeksamen, så gikk alle rundt å sa de skulle henge eller skyte seg og sånn. Noen begynte til og med å gråte (tror det var for å få skifta). Tror de fleste over reagerte litt, men med tanke på at de kunne kommet opp i norsk eller engelsk i steden for, så er det litt surt ja.

6114340[/snapback]

 

haha, husker når jeg gikk på u-skolen, kunne jeg ikke tenkt meg noe annet en matte eksamen. Hadde jeg komt opp i KRL eller Samfun hadde kanskje til og med jeg begynt og gråte :p, men jeg kom opp i matte så det var ikke noe problem :) Men du får ha lykke til på eksamenen, nå er det 16 mai, så SKÅL :)

Lenke til kommentar
Syns synd på mattelæreren vår - når vi fikk vite at vi kom opp i matteeksamen, så gikk alle rundt å sa de skulle henge eller skyte seg og sånn. Noen begynte til og med å gråte (tror det var for å få skifta). Tror de fleste over reagerte litt, men med tanke på at de kunne kommet opp i norsk eller engelsk i steden for, så er det litt surt ja.

6114340[/snapback]

 

haha, husker når jeg gikk på u-skolen, kunne jeg ikke tenkt meg noe annet en matte eksamen. Hadde jeg komt opp i KRL eller Samfun hadde kanskje til og med jeg begynt og gråte :p, men jeg kom opp i matte så det var ikke noe problem :) Men du får ha lykke til på eksamenen, nå er det 16 mai, så SKÅL :)

6116592[/snapback]

 

Takk :)

 

SKÅL!

Lenke til kommentar
Syns synd på mattelæreren vår - når vi fikk vite at vi kom opp i matteeksamen, så gikk alle rundt å sa de skulle henge eller skyte seg og sånn. Noen begynte til og med å gråte (tror det var for å få skifta). Tror de fleste over reagerte litt, men med tanke på at de kunne kommet opp i norsk eller engelsk i steden for, så er det litt surt ja.

6114340[/snapback]

 

haha, husker når jeg gikk på u-skolen, kunne jeg ikke tenkt meg noe annet en matte eksamen. Hadde jeg komt opp i KRL eller Samfun hadde kanskje til og med jeg begynt og gråte :p, men jeg kom opp i matte så det var ikke noe problem :) Men du får ha lykke til på eksamenen, nå er det 16 mai, så SKÅL :)

6116592[/snapback]

 

 

 

ahh, i dag fikk vi vite at vi skulle opp i matte... flere som begynte å gråte og som sa at de skulle henge seg , og læreren tok det skikkelig seriøst.

 

noen drev til og med og sa at dette hadde gått bra hvis ikke *ikke nevne nevn* hadde værtr så jævlig dårlig til å lære bort, mens mattelærern var i rommet ...

 

og etterpå spurte henne om grunnen til at det var så fært var på grunn av henne eller noe, og da ble det helt stille i hele klassen... lol

Lenke til kommentar

Er jo ikke noe gøy for de som ligger på 2-3 i matte, og 5-6 i norsk/engelsk, også komme opp i matte.. Selv er jeg fornøyd med å komme opp i matte:D...

Hater engelsk, og delvis norsk (nynorsk)...

 

Har ikke noe skikkelig dårlige erfaringer med tentamen, skjer ikke så mye hos oss.. :p..

Eneste var når en kamerat av meg syklet til skolen. Som vanlig gidder han ikke å ta med en sekk, men selvfølgeligen RIMI-bærepose.

Som kjent var dette en mattetentamen, så han hadde med seg en del utstyr, 1,5L brus, noen skolebøker og godis. Det hele endte med at posen hans gikk i oppløsning, og han måtte gå opp bakkene til skolen, dette resulterte i at han kom et kvarter etter prøva hadde starta:P... Gjett om lærern ble glad:P

Lenke til kommentar
norsklæreren vår er altid drit rastløs under tentamen, så han går rundt og spøker med andre, sistgang spiste han banan, og hoppet rundt og lagde apelyder.... lol

6116832[/snapback]

engelsklæreren vi hadde i 8. klasse var og slik.

Vi var sortert i grupper, og vår gruppe var veldig stille...

..helt til læreren satte i gang :p

 

vi kunne sitte helt i ro og jobbe, for at læreren plutselig skulle skrike BØ! inn i øret vårt :w00t:

Lenke til kommentar

På nynorsktentamen for ikke så lenge siden var det et veldig glatt sted rett utenfor vinduet til klasserommet vårt. Plutselig var det en fyr som tryna og hele klassen fikk latterkrampe. Etter det holdt alle et halvt øye på det glatte stedet, og hver gang det kom noen ble det sagt ifra og alle snudde seg forvendtningsfult mot vinduet. I og med at nynorsktentamen er gørrkjedelig var det like morsomt hver gang noen holdt på å tryne eller deiset i bakken. I løpet av tentamenen var det kanskje rundt 7-8 stykker som hadde falt utenfor. Beste underholdning på en tentamen noensinne. :!:

Lenke til kommentar
På nynorsktentamen for ikke så lenge siden var det et veldig glatt sted rett utenfor vinduet til klasserommet vårt. Plutselig var det en fyr som tryna og hele klassen fikk latterkrampe. Etter det holdt alle et halvt øye på det glatte stedet, og hver gang det kom noen ble det sagt ifra og alle snudde seg forvendtningsfult mot vinduet. I og med at nynorsktentamen er gørrkjedelig var det like morsomt hver gang noen holdt på å tryne eller deiset i bakken. I løpet av tentamenen var det kanskje rundt 7-8 stykker som hadde falt utenfor. Beste underholdning på en tentamen noensinne. :!:

6117402[/snapback]

 

Haha:P

Nynorsk er noe dritt :S

Lenke til kommentar
På mattetentamen for et år siden hadde vi en VIRKELIG sløv lærer som var vakt. Jeg og en kompis byttet faktisk prøver å gjorde de oppgavene vi kunne som den andre slet med uten at lærer oppdaget det.

6118752[/snapback]

 

haha, you f***** cheater :p

Lenke til kommentar

Hehe..

 

Hadde en matte tentamen her for bare noen uker siden, hvor vi fikk delt ut nyinstallerte berbare maskiner til dem som ville føre oppgaver i Excel (sikkert for å garantere at alt skulle virke opptimalt).. Nå vet ikke jeg helt sikkert, men jeg kan tenke meg at under denne reinstalasjonen ble det brukt lærerens tråløse nettverk til bruk for å laste ned oppdateringer/aktiveringer e.l.. Og pga windows upperlige holdning til å beholde på sist bruktes wep-key til tråløse nettverk, satt bort i mot hele trinnet med internett på hele tentamen.

 

Ålrait nok det; Inn på web-baserte irc-klienter og utveksele svar å løsninger med kompiser ;D

Samt søke rundt på diverse forum etter formler å svar (Gammel tentamen-hefte)

 

Var ett halvt poeng fra 6-er på den tentamenen ;P

 

 

Sattser på det ikke er gjordt noe med maskinene til engelsk eksamen i morgen...noe jeg egentlig ikke ser som umulig, så fjerne de "IT-ansvarlige" er på skolen våres. ;D

Lenke til kommentar
Hehe..

 

Hadde en matte tentamen her for bare noen uker siden, hvor vi fikk delt ut nyinstallerte berbare maskiner til dem som ville føre oppgaver i Excel (sikkert for å garantere at alt skulle virke opptimalt).. Nå vet ikke jeg helt sikkert, men jeg kan tenke meg at under denne reinstalasjonen ble det brukt lærerens tråløse nettverk til bruk for å laste ned oppdateringer/aktiveringer e.l.. Og pga windows upperlige holdning til å beholde på sist bruktes wep-key til tråløse nettverk, satt bort i mot hele trinnet med internett på hele tentamen.

 

Ålrait nok det; Inn på web-baserte irc-klienter og utveksele svar å løsninger med kompiser ;D

Samt søke rundt på diverse forum etter formler å svar (Gammel tentamen-hefte)

 

Var ett halvt poeng fra 6-er på den tentamenen ;P

 

 

Sattser på det ikke er gjordt noe med maskinene til engelsk eksamen i morgen...noe jeg egentlig ikke ser som umulig, så fjerne de "IT-ansvarlige" er på skolen våres. ;D

6126025[/snapback]

 

Skulle vel bare mangle at du fikk 6- når du "fikk" bruke internett :p Jeg ser at mange elever på forskjellige skuler får låv til og bruke laptopen under prøver. Mange som også er knyttet til i-nett. Det er jo bare latterlig? Du kan jo scanne hele boka di ned på hd en? og du kan også google som bare f. Til og med de med 0 kunnskap i faget kan sikre seg en god karakter. Er noe annet en hva jeg måtte :S Blyant og papir uansett :(

Endret av chemical
Lenke til kommentar

Nå idag, på engelsk skriftlig eksamen:

Vi satt helt konstentrerte og skrev som flittige skribenter for hw.no, da klokka nærmet seg 11:30, begynte mange småunger å bråke utenfor.

De hylte og skrek som gale, noe vi selvfølgelig klade på med en gang.

 

Vakten som satt nermest døra, døra var av den tykke jærntypen(exitdør) helt bakerst i gymsalen, ja det er i gymsalen vi har eksamen på vår skole. ja, iallefall vakten tok å rev opp døra, som vendte utover, der ute lå det visstnokk en unge, med hodet et lite stykke fra døra. det ble mere bråk etter han stoppet bråket for å si det sånn, ungen hylskrek, å alle, inkludert vaktene og elevene under eksamen hylflirte....syntes selv det var veldig artig, men stakkars lille ungen da :!:

 

min eneste eksamens histore, som jeg selv har opplevd, for det er første gang jeg har tatt noen som helst eksamen

Lenke til kommentar
Fikk tilsendt denne poengløse latterlige stilen eg prata om tidligere. Desverre så inneholld kopien noe allvorlig vittige tegninger,som salvfølgelig uteblei her. Dette var et stunt av en kamerat av meg,han fikk et innfall!

-----------------------------------------------------------------------------

 

Oppgave 6: Skriv en novelle med tema ”Jeg”.

Grøten var kald. Jeg hadde bare satt den på ovnen og skrudd på plata akkurat på samme måten som jeg alltid gjorde.

Jeg prøvde å forklare han det, men han var dritsur og veldig skuffet over meg.

For var det noe Nissefar hatet, så var det kald grøt.

Negeren spadde jord. Når han ikke spadde jord, så satt han i sakkosekken sin og puslet på ”Afrika-puslespillet” sitt.

Det var ikke mye prat i han, men når han først pratet så pratet han bare om tyttebær og tærne sine.

Det var en solfylt dag med trist og grått vær. Nissefar var i bedre humør nå. Han ville ut i skogen og jakte på den store, kjøttfulle bollemusen. Negeren fikk være med hvis han greide å gjøre seg hvit på ti sekunder.

Det greide han ikke, men han fikk være med likevel.

Naturen var stygg med lave fjell og tamme skoger.

Jeg vet ikke hva dativ og akkusativ er, sa Nissefar.

Jeg vet hvem Rambo er, sa jeg.

”Ja nå skulle vi hatt Volvo stasjonsvogn med innebygd fabrikk” sa negeren og slo seg i hodet.

Etter litt om langt og langt etter lengre, kom vi til et tre.

”Underlig, et tre her midt ute i skogen”, sa Nissefar.

Treet falt ned og negeren begynte å suge sevje ut av det.

Plutselig ble han hvit og litt skeiv. Jeg ville også bli skeiv, for da kunne jeg gå på skeive stier og spise skeive bananer.

Jeg drakk sevja og ble ganske skeiv, men siden jeg var hvit fra før så ble jeg albino.

Ålesund brant!!

Det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg, skal ikke du gjøre mot andre.

Nissefar likte ikke at jeg var albino så han bæsjet på meg og smurte alt utover og så ble jeg normal igjen. Bare at nå luktet jeg gammel grøt da.

Vi gikk videre innover for å finne den store kjøttfulle bollemusen da vi kjente en stram og luktfri lukt.

Nissefar sa at det bare var navleloet til Jekelen. Jekelen bodde i Nasaret, men var ofte på dagstur i skogen. Når han var i skogen, var han på jakt etter ei dame som han kunne bruke som bokhylle og drikke hostesaft med. Plutselig kikket Jekelen opp fra et berg.

 

^*Her skulle det vert en veldig stygg tegning av Jekelen og resten av gjengen!!^*

 

Jekelen trodde at Nissefar var mat og at negeren var boss så han spiste dem begge. Jeg slapp unna, reiste hjem og spiste opp ”Afrika-puslespillet” til negeren, men døde senere av prostatakreft og danskesyken.

Tripp, trapp pute, nå har novellen kommet gjennom sin rute.

Høns lukter ille og persille.

 

Kommentar: du skal skrive stil, ikke illustrere. Husk det! I alle fall på eksamen. Sorry Gunnar! Dette er bare sprøyt. Karakter 2

5980319[/snapback]

 

 

Så sinnsykt bra!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...