Gå til innhold

Morsomme Tentamen/Eksamen Historier


chemical

Anbefalte innlegg

Hehe har også hørt om en person som skulle skrive et brev til en engelsk skule eller no. Der hun i slutten hadde fått beskjed om å skrive: i'm really looking forward to cooperate with you guys.

Men hun klarte å skrive følgende: i'm really looking forward to cooperate with you GAYS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker mattetentamen i 10'ende. Det kan ikke ha vært mer enn en halv time igjen, og tiden gikk som sirup. Det er helt muse stille. Plutselig bryter læreren ut, som hadde vært der i flere timer,:"Æææhhhhh! Kjedelig!", etterfulgt av et langt gjesp. Han læreren var bare genial. Kom fra Arendal og hadde den vittigste blandingen av bergensk og arendalsk dialekt.

Lenke til kommentar

jeg og en tjommi satt i bilen på vei til skolen. vi skulle ha tentamen i 3SAK (sammfunskunnskap). På radioen var det jaget på radio 1 som gikk, og vi begge var hundre prosent sikker på at vi visste hvor han var. Vi ringte begge samtidig til læreren og faket en hoste som får kols til å virke som en mild halsbetennelse.

 

Turen gikk videre nedover til zachariasbryggen der vi trodde han var. var han der? Nope. Serveringen åpnet kl 11, så da parkerte vi bilen og drakk oss fra sans og samling i stedet for.

Lenke til kommentar
jeg og en tjommi satt i bilen på vei til skolen. vi skulle ha tentamen i 3SAK (sammfunskunnskap). På radioen var det jaget på radio 1 som gikk, og vi begge var hundre prosent sikker på at vi visste hvor han var. Vi ringte begge samtidig til læreren og faket en hoste som får kols til å virke som en mild halsbetennelse.

 

Turen gikk videre nedover til zachariasbryggen der vi trodde han var. var han der? Nope. Serveringen åpnet kl 11, så da parkerte vi bilen og drakk oss fra sans og samling i stedet for.

5940294[/snapback]

 

Hørtes mere fornuftig ut en å sitte på skolen og skjede seg med Tentamen :)

Lenke til kommentar
jeg og en tjommi satt i bilen på vei til skolen. vi skulle ha tentamen i 3SAK (sammfunskunnskap). På radioen var det jaget på radio 1 som gikk, og vi begge var hundre prosent sikker på at vi visste hvor han var. Vi ringte begge samtidig til læreren og faket en hoste som får kols til å virke som en mild halsbetennelse.

 

Turen gikk videre nedover til zachariasbryggen der vi trodde han var. var han der? Nope. Serveringen åpnet kl 11, så da parkerte vi bilen og drakk oss fra sans og samling i stedet for.

5940294[/snapback]

hahaha :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar

er en annen "vandrehistorie" jeg hørte for ørten år siden.

skal ha hendt i amerika eller noe slikt.

 

oppgaven gikk ut på:

"fårestill deg at du klatrer opp en hundre meter høy stige. når du har kommet til toppen så veltrer den. fortell hva du føler?"

 

klassen satte seg ned og begyndte å skrive.

flinkisjentene skrev som vanlig

"hjertet begynner å dunke fastere og jeg kjenner panikken tar over. jeg begynner å tenke på familien min og vennene mine som jeg aldri kommer til å se mer.." bla bla bla. fikk presset inn en masse pjatt på 2-5 sider og slikt.

 

så var det (som i alle slike historier) han som dreit i hele oppgava og skrev:

"OI FAEN!"

 

synes å huske sensor hykket tak i etterkant og spørte hvorfor disse to ordene? om han ikke brydde seg om karakteren. og at de fleste skrev opptil flere sider.

eleven svarte: "hadde jeg stått på toppen av en hundre meter høy stige og falt ned er det akkuratt det jeg hadde tenkt og følt. jeg gidder ikke å skrive 2 sider med løgn. jeg hadde sannsynligvis tenkt oi faen".

 

det sies at karen fikk en 6'er.

 

men som sagt: er vel en vanlig vandrehistorie...

Lenke til kommentar
er en annen "vandrehistorie" jeg hørte for ørten år siden.

skal ha hendt i amerika eller noe slikt.

 

oppgaven gikk ut på:

"fårestill deg at du klatrer opp en hundre meter høy stige. når du har kommet til toppen så veltrer den. fortell hva du føler?"

 

klassen satte seg ned og begyndte å skrive.

flinkisjentene skrev som vanlig

"hjertet begynner å dunke fastere og jeg kjenner panikken tar over. jeg begynner å tenke på familien min og vennene mine som jeg aldri kommer til å se mer.." bla bla bla. fikk presset inn en masse pjatt på 2-5 sider og slikt.

 

så var det (som i alle slike historier) han som dreit i hele oppgava og skrev:

"OI FAEN!"

 

synes å huske sensor hykket tak i etterkant og spørte hvorfor disse to ordene? om han ikke brydde seg om karakteren. og at de fleste skrev opptil flere sider.

eleven svarte: "hadde jeg stått på toppen av en hundre meter høy stige og falt ned er det akkuratt det jeg hadde tenkt og følt. jeg gidder ikke å skrive 2 sider med løgn. jeg hadde sannsynligvis tenkt oi faen".

 

det sies at karen fikk en 6'er.

 

men som sagt: er vel en vanlig vandrehistorie...

5944338[/snapback]

 

Haha, bra historie :)

Lenke til kommentar

jeg hadde tentamen i dag. startet klokken 9.30,

på vår skole har vi det sånn at hvis du ikke får varsel om nedsatt så får du ihvertfall samme som i fjor. og i fjor fikk jeg 5 i engelsk.

Jeg har fått beskjed om at jeg ikke får 6 i år, men kan heller ikke få mindre enn 5. så hva gjorde jeg. jeg gikk. nå sitter resten av klassen (10.ende) og skriver mens jeg koser meg her med dere. :)

Lenke til kommentar
jeg hadde tentamen i dag. startet klokken 9.30,

på vår skole har vi det sånn at hvis du ikke får varsel om nedsatt så får du ihvertfall samme som i fjor. og i fjor fikk jeg 5 i engelsk.

Jeg har fått beskjed om at jeg ikke får 6 i år, men kan heller ikke få mindre enn 5. så hva gjorde jeg. jeg gikk. nå sitter resten av klassen (10.ende) og skriver mens jeg koser meg her med dere. :)

5947092[/snapback]

din slask! :tease:

Lenke til kommentar
jeg hadde tentamen i dag. startet klokken 9.30,

på vår skole har vi det sånn at hvis du ikke får varsel om nedsatt så får du ihvertfall samme som i fjor. og i fjor fikk jeg 5 i engelsk.

Jeg har fått beskjed om at jeg ikke får 6 i år, men kan heller ikke få mindre enn 5. så hva gjorde jeg. jeg gikk. nå sitter resten av klassen (10.ende) og skriver mens jeg koser meg her med dere. :)

5947092[/snapback]

 

:thumbdown::no:

Lenke til kommentar
jeg hadde tentamen i dag. startet klokken 9.30,

på vår skole har vi det sånn at hvis du ikke får varsel om nedsatt så får du ihvertfall samme som i fjor. og i fjor fikk jeg 5 i engelsk.

Jeg har fått beskjed om at jeg ikke får 6 i år, men kan heller ikke få mindre enn 5. så hva gjorde jeg. jeg gikk. nå sitter resten av klassen (10.ende) og skriver mens jeg koser meg her med dere. :)

5947092[/snapback]

Glad den der ikke er effektiv når en kommer til høgskole og slikt, da er det stort sett bare eksamen som teller.

Lenke til kommentar
jeg hadde tentamen i dag. startet klokken 9.30,

på vår skole har vi det sånn at hvis du ikke får varsel om nedsatt så får du ihvertfall samme som i fjor. og i fjor fikk jeg 5 i engelsk.

Jeg har fått beskjed om at jeg ikke får 6 i år, men kan heller ikke få mindre enn 5. så hva gjorde jeg. jeg gikk. nå sitter resten av klassen (10.ende) og skriver mens jeg koser meg her med dere. :)

5947092[/snapback]

Glad den der ikke er effektiv når en kommer til høgskole og slikt, da er det stort sett bare eksamen som teller.

5947234[/snapback]

 

Hehe, stemmer.. Skal ta eksamen i juni jeg, som prevatist. Gruer meg litt.. Men lurer meg på om det er muligheter får å ringe til en skule eller no og spørre om jeg kan få noen gamle besvarelser kopiert og sendt til meg. Burde ikke det gå? Tror uansett jeg skal sette meg ned og skrive og ikke gjøre som Evolution :p

Lenke til kommentar

Det var en i parallell klassen min på ungdomskolen som ikke brydd seg en døyt om å få en bra karakter på norske tentamen. Han skule skrive et eventyr eller noe. Han skrev som følgende: "En dag gikk jeg i skogen. Så falt jeg ned et hull. Jeg falt lengre, lengre, lengre..... 2sider senere .....lengre, lengre ned helt til jeg traff bunnen og døde."

Endret av Jonulf
Lenke til kommentar
Det var en i parallell klassen min på ungdomskolen som ikke brydd seg en døyt om å få en bra karakter på norske tentamen. Han skule skrive et eventyr eller noe. Han skrev som følgende: "En dag gikk jeg i skogen. Så falt jeg ned et hull. Jeg falt lengre, lengre, lengre.....    2sider senere .....lengre, lengre ned helt til jeg traff bunnen og døde."

5947330[/snapback]

 

Ein kamerat av meg hadde en lignende;

 

Eg stod på toppen av bakken, så ramla eg. Kræsj,bunk,bang etc. to sider maed slike ord :p

Lenke til kommentar
Det var en i parallell klassen min på ungdomskolen som ikke brydd seg en døyt om å få en bra karakter på norske tentamen. Han skule skrive et eventyr eller noe. Han skrev som følgende: "En dag gikk jeg i skogen. Så falt jeg ned et hull. Jeg falt lengre, lengre, lengre.....    2sider senere .....lengre, lengre ned helt til jeg traff bunnen og døde."

5947330[/snapback]

 

Ein kamerat av meg hadde en lignende;

 

Eg stod på toppen av bakken, så ramla eg. Kræsj,bunk,bang etc. to sider maed slike ord :p

5947340[/snapback]

 

Hahaha .. Og hva fikk han på den ?

Lenke til kommentar
Alle har vel hørt historien om han  som skrev følgende til denne oppgaven: Skriv en artikkel/whatever om latskap.

 

Svar: Dette er latskap.

 

Slutt.

5861517[/snapback]

 

Hehe, en på skolen min skulle skrive om sløsing.. Så skreiv han D på ett ark, E på neste, T på nest osv.. Til han skrev DETTE ER SLØSING

 

Lett 6er ^^

Lenke til kommentar

Dette skjedde under en tyskprøve da jeg gikk i førsteklassen på vidregående i 2001.

Hvertfall, saken er sånn at jeg er veldig flink til å tegne humoristiske og morsome ting. Faktisk så flink at jeg kan begynne å le av det selv.

Så halvveis under prøven tar jeg en liten pause og tegner en kjempefin tegning av bl.a en mann som gaper 180 grader i kjeven, en mann som spyles ned i et toalett, og til slutt en fantastisk morsom måse. Og da sprekker jeg og beynner å le helt ukontrollert midt under prøven. Hele tiden har det vært musestille under prøven, så folk undret stort over hva jeg helt plutselig begynner å le så hysterisk av.

Etter det tror jeg nok de andre elevene på trinnet mitt tenkte på meg som "han litt rare" ... :)

 

Edit: Man ble til mann.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Dette skjedde under en tyskprøve da jeg gikk i førsteklassen på vidregående i 2001.

Hvertfall, saken er sånn at jeg er veldig flink til å tegne humoristiske og morsome ting. Faktisk så flink at jeg kan begynne å le av det selv.

Så halvveis under prøven tar jeg en liten pause og tegner en kjempefin tegning av bl.a en mann som gaper 180 grader i kjeven, en mann som spyles ned i et toalett, og til slutt en fantastisk morsom måse. Og da sprekker jeg og beynner å le helt ukontrollert midt under prøven. Hele tiden har det vært musestille under prøven, så folk undret stort over hva jeg helt plutselig begynner å le så hysterisk av.

Etter det tror jeg nok de andre elevene på trinnet mitt tenkte på meg som "han litt rare" ... :)

 

Edit: Man ble til mann.

5952943[/snapback]

 

Hehe. Hadde noe slikt jeg og. En engelsktime der jeg og en kompiss fikk latterkrampa. Klarte ikke å slutte å le. Læreren trodde vi lo av han og ble forbanna, og kastes oss ut av timen. Husker ikke va det var vi lo av men. Klarte vertfall ikke og slutte å le :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...