Gå til innhold

TES: Er det noen vits i å lese bøkene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men jeg tenkte liksom, kjedelig å bruke mange timer på å lese masse unødvendige bøker... Men hvis man lærer noe av de så skjønner jeg hvorfor :)

Skrevet

Noko av det fyrste eg gjorde etter eg fekk spelet var å ebsøka ein bokhandel. Ein tilfeldig handling som fekk sjebnesvangre følger for min fyrste dag med spelet. Av mine fyrste 10 timar var 4 brukt til å lese bøker. Hugsar òg at eg sprang rundt på leiting etter nye bøker ("MÅ finna neste volum av the real barenzia!").

Skrevet

Kom over en veldig morsom bok om lockpicking. Der stod det noe slikt som "Dette er en bok du virkelig må lese. Dersom du ikke kan lese, få noen til å lese for deg!" :!: Dette stod sånn ca midt inni, merkelig om en som ikke kan lese leser at han må få noen til å lese den for seg :p

Ok, det var kanskje morsommere når en faktisk leste det... :blush:

Skrevet

Under rankinga står det hvor mange bøker man har "lest", det er selvsagt bare antall bøker man har trykket på, men tror jeg er oppe i 200 bøker nå. Så kommer seg

Skrevet

Du trenger ikke lese boka for å få skill increase da. Det er nok å bare åpne og lukke den med space. Får du increase popper det frem med en gang du åpner boka.

Skrevet
Hehe, jeg fant en erotisk bok... Lo meg skakk nesten.

5858528[/snapback]

Jeg stjal en bok an en dame som var av den erotiske typen. Men den var tydeligvis ikke skrevet ferdig å sluttet før det ble for ille. Men morsomt var det:

-"You can clean my rod"

-"Oh.. It's so big it'll take all night"

:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...