RegRot Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg lurer på om det er noen vits i å lese seg gjennom bøkene i oblivion? De ser temmelig kjedlige ut
Gunfreak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 1. de er ikke kjedelige mye fett lese stoff. 2. noen av bøkene gir deg skill increase
Isbilen Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Noen bøker får du skills av å åpne. Du trenger ikke lese alt eller bla til siste side.
Kjekssjokolade Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det står jo mye artig/bra i bøkene, noen ting trenger du senere, eller trenger og trenger, men uansett
Mompen Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 OT: Tenk på den jobben til de som har skrevet alle bøkene i Oblivion
Gunfreak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 mange av bøkene er fra morrowind også. tror de la til 100 nye bøker, resten er fra de andre spillene i serien
RegRot Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 men jeg tenkte liksom, kjedelig å bruke mange timer på å lese masse unødvendige bøker... Men hvis man lærer noe av de så skjønner jeg hvorfor
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Skulle ønske de hadde tatt med flere nye bøker. Blir litt tåpelig når det flyter bøker som "On Morrowind", og bøker omhandlende Dwemer overalt.
Berengal Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Noko av det fyrste eg gjorde etter eg fekk spelet var å ebsøka ein bokhandel. Ein tilfeldig handling som fekk sjebnesvangre følger for min fyrste dag med spelet. Av mine fyrste 10 timar var 4 brukt til å lese bøker. Hugsar òg at eg sprang rundt på leiting etter nye bøker ("MÅ finna neste volum av the real barenzia!").
smetho Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Kom over en veldig morsom bok om lockpicking. Der stod det noe slikt som "Dette er en bok du virkelig må lese. Dersom du ikke kan lese, få noen til å lese for deg!" :!: Dette stod sånn ca midt inni, merkelig om en som ikke kan lese leser at han må få noen til å lese den for seg Ok, det var kanskje morsommere når en faktisk leste det...
Licht Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det er masse morsomme bøker. Les alle du finner, er mitt tips.
Gunfreak Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 er ABC for barberians der enda, har ikke funnet den i Oblivion.
stekri88 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hehe, jeg fant en erotisk bok... Lo meg skakk nesten.
Endre visningsnavn Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 er ABC for barberians der enda, har ikke funnet den i Oblivion. 5858513[/snapback] Husker da jeg fant den i Morrowind, holdt på le meg i hjel :!:
iMAD Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 "Oblivion has over 400 books, many of them to raise your skills" sies det på et av traileran.
Qverner Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Under rankinga står det hvor mange bøker man har "lest", det er selvsagt bare antall bøker man har trykket på, men tror jeg er oppe i 200 bøker nå. Så kommer seg
exmx Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 jeg gidder ikke å lese bøker irl, så hvorfor i huleste skal jeg gidde ingame?
Bytex Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Du trenger ikke lese boka for å få skill increase da. Det er nok å bare åpne og lukke den med space. Får du increase popper det frem med en gang du åpner boka.
Artistic.Hipster Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hehe, jeg fant en erotisk bok... Lo meg skakk nesten. 5858528[/snapback] Jeg stjal en bok an en dame som var av den erotiske typen. Men den var tydeligvis ikke skrevet ferdig å sluttet før det ble for ille. Men morsomt var det: -"You can clean my rod" -"Oh.. It's so big it'll take all night"
Kjekssjokolade Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg leste alt av bøker jeg kom over i Morrowind, synes det var skikkelig interessant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå