Gå til innhold

Teit spørsmål: Spesielt med Lvl 60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er den høyeste levelen du kan oppnå, og det meste "skjer" på lvl 60 :)

5856483[/snapback]

Skjønner, men er det ikke litt kjedelig å ikke kunne stige?

5856654[/snapback]

Såvidt jeg har skjønt det kan man spille mye PVP og stige i rank/level der. Men du vil aldri komme høyere enn lvl 60 før Burning Crusade kommer. Man kan også være i party og da ta mange av de store bossene i spillet :)

 

Jeg spiller ikke WoW, har bare hørt dette fra kamerater osv..

Lenke til kommentar
Det er den høyeste levelen du kan oppnå, og det meste "skjer" på lvl 60 :)

5856483[/snapback]

Skjønner, men er det ikke litt kjedelig å ikke kunne stige?

5856654[/snapback]

Når du når level 60, så er det mye annet å gjøre. I stor grad går det ut på å skaffe seg skjeldene våpen og klær som gjør deg sterkere.

Lenke til kommentar
Det er den høyeste levelen du kan oppnå, og det meste "skjer" på lvl 60 :)

5856483[/snapback]

Skjønner, men er det ikke litt kjedelig å ikke kunne stige?

5856654[/snapback]

Når du når level 60, så er det mye annet å gjøre. I stor grad går det ut på å skaffe seg skjeldene våpen og klær som gjør deg sterkere.

5856729[/snapback]

 

Jepp - du blir sterkere og sterkere, det blit lettere og lettere å drepe andre spillere. På lvl 60 handler alt om og ha nok fritid sånn at du kan lage karakteren din sterk :)

Lenke til kommentar
Det er den høyeste levelen du kan oppnå, og det meste "skjer" på lvl 60 :)

5856483[/snapback]

Skjønner, men er det ikke litt kjedelig å ikke kunne stige?

5856654[/snapback]

 

Jeg syntes det var kjedlig å bli lvl 60 med min første character, men har vel noe med at jeg ikke fikk meg noe bra guild.

 

Når man er 60 reroller man en ny main. :p

5857619[/snapback]

 

Akkurat :p

Lenke til kommentar

Enig med at på 60 begynner spillet. Alt før det er bare et jag om å nå 60. På 60 roer man seg ned å begynner å lese på forums...begynner å gå i detalj på klassen sin. Bygge opp sin figur med det flotteste og beste utstyret. Og ikke minst..muligheten til å reise omtrent hvor du vil i wow og vite at du kan drepe nesten alle mobs. Kort sagt..på 60 er man konge!

Lenke til kommentar

Det var å ta litt i, men ikke så veldig egentlig. Når man har nådd lvl60, så får man mer konsistens i spillingen og kan begynne å tenke mer langsiktig mht. utstyr osv. Det føltes ganske digg, hvertfall for meg. Det er vel derfor endel folk som spiller lvl60 er livredde for Burning Crusade :)

Lenke til kommentar

Det er på level 60 det meste av lore som utspiller seg i WoW skjer. Du får drepe de resterende av Nathrezim, drepe avkommet til Deathwing selv, drepe en av kommandantene til gudene som styrte før The Titans kom til Azeroth, for ikke å nevne en av de 5 gudene som ingen har klart å drepe enda.

 

Det er nettopp dette som gjør at jeg liker WoW.

Lenke til kommentar
Når man blir 60, begynner spillet.

 

Det er vel å ta i litt? Veit at det er en del av dere hardcore MMO-ere der ute som liker å si sånt, men slapp av litt :p På level 60 har du jo allerede gjort en hel del med å bygge opp karakteren din.

5865025[/snapback]

 

Nettopp ... syns faktisk den store kosen er levlingen! Mas etter equipment, raid og evinnelige mengder med dritkjedelig grinding blir man fort litt lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...