Gå til innhold

Ny w8001 streiker, om noen kan hjelpe


Anbefalte innlegg

heisan

 

jeg kjøpte meg en ny sonyericsson w800i på torsdag, og i går kveld streiket den.

 

når jeg setter den på, så blir den stående å lyse på 1. bildet som dukker opp, og det skjer ingenting annet

 

noen som har vært borti dette problemet før

 

kjøpte den på elkjop, har jeg da krav på lånetlf om denne må på reprasjon.

 

håper det er noen her som kjenner litt mer til denne tlf

 

 

ha en fortsatt fin kveld

 

mvh

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisan

 

jeg kjøpte meg en ny sonyericsson w800i på torsdag, og i går kveld streiket den.

 

når jeg setter den på, så blir den stående å lyse på 1. bildet som dukker opp, og det skjer ingenting annet

 

noen som har vært borti dette problemet før

 

kjøpte den på elkjop, har jeg da krav på lånetlf om denne må på reprasjon.

 

håper det er noen her som kjenner litt mer til denne tlf

 

 

ha en fortsatt fin kveld

 

mvh

 

Tom

 

heisan

 

tror jeg har funnet løsningen på problemet, og det er visst minnekortet som fulgte med, som har streiket.

 

så jeg får ta kontakt med elkjøp og returnere minnekortet, og håpe jeg får et nytt, siden mobilen er helt ny

5855699[/snapback]

Lenke til kommentar

Tråden er feilpostet, flyttes til forhandlere og verksteder. Vær vennlig å gjør deg kjent med forumet slik at feilposting ikke skjer igjen.

 

Forøvrig så regner jeg med at du får ordnet et nytt minnekort, men siden den er en del av telefonen så kan det hende mobilen din må inn for sjekk. Da har du krav på lånetelefon dersom reparasjon/sjekk tar mer enn 7 dager.

Lenke til kommentar
Du har sju dages returrett etter at du kjøpte telefonen. Innen den tid kan du enten heve kjøpet, eller få ny telefon.

5866188[/snapback]

Hvor har du det fra?

Man har 14 dagers angrerett ved kjøp over nettet, men han har handlet i en butikk og har ingen rett.

 

Elkjøp gir deg jo 30 dagers returrett, men det er hvis den er i tilnærmet lik stand, og det er den ikke når den ikke funker tilfredsstillende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...