Gå til innhold

TES: Hvor mange timer har du brukt på oblivion?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spilt i ca. 80 timer på den karakteren jeg har nå, som er min andre. Begynte i påskeferien, så fikk inn en del timer da. Har gjort Main Quest'n opp til hvor du frakter Martin til det tempelet, og Fighters Guild. Den første var på 32 timer, hvor jeg var en ren Mage, og fullførte Mages Guild. Og jeg gleder meg like mye hver gang jeg starter spillet :D

Flott, flott spill...

Skrevet

Game 1: 92 timer, gjort 150 quests ca...

Game2: Ble bare 7 timer før jeg begynte på;

Game3: som er over 30 timer nå...

Arbeidsledig og studerer ikke nei :p

Skrevet

har hat det siden det kom ut.. (3 uker??)

og spilt... 6-7 timer??

føler at jeg har spilt en del :ermm: ulikt, jeg kan spille cs mye lengre.. :thumbup:

Skrevet

Er oppe i 105 timer.. *host*

Gjør utrolig mye rart da, er ferdig med mainen, lvl 18 (haha, levleling er ikke det jeg bryr meg mest om)..

Jeg pleier som regel å svinse rundt i landet :)

Skrevet (endret)

Jeg har spilt i 60 i følge savefilene mine, men i dag fant jeg ut noe...

Når jeg trykker på esc så fortsetter tiden å gå! Da kan jeg vertfall trekke fra 15 timer

Fikk bedre samvittighet jeg nå :D

EDIT: jeg har et litt off topic spm, sidn jeg er innom liksom =)

Jeg har røde tall på noen av skillsene mine, eller ikke skillsene men intelligence agility++ Det som er løsningen er vel å dra til nine divines? Men de sier at jeg er kriminell osv.. så det blir ingen salvation på meg :(

Noen som vet hvorfor? Det var mange timer spilt her så jeg tenkte at noen kanskje visste det?

Endret av Rikkely
Skrevet

Jeg lurer på en ting til i samme slengen jeg ^^

Jeg er på et quest der jeg skal utforske en båt. Inne i båten er det mange spøkelser. Jeg har kommet til ei dør der jeg trenger en nøkkel, men jeg finner ikke den J**** nøkkelen har lett i 1 og en halv time nå!

Noen vet hvor den er, sant?

:cry:

Skrevet (endret)

Har vel brukt 2-3timer for å installere spillet! Noe som jeg ikke fikk til.. Dvden var litt ødellagt... :mad: Så jeg har aldri prøvd det :cry:

Endret av Trazzer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...