Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Farcry/H-L co-op mod ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg og en kompiss vurderer å innstalere farcry for så å spille dt i cooperative. Jeg lurer på om noen har erfaringer med co-op modden til farcry ?

Jeg tenkte å plotte inn et spørsmål om noen har erfaringer med Half-life 2 co-op modden ?

Endret av Rolexander
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lagger noe helt sykt til den som hoster, så det er nesten ikke spillbart, + at den forandrer på filene så det er vanskelig å spille det i SP igjen.

Jeg ville bedt deg om å ikke gjøre det, men det er jo selvfølgelig opp til dere =]

Skrevet (endret)

Tja, når prøvde du ut COOP-modden sist da, vrengtpolvott?

Er lenge siden jeg har prøv den ut (Les: VELDIG lenge siden), og da var det en ganske så uferdig versjon av modden jeg prøvde.

Da hakket det også noe sinnsykt hos meg (jeg regner med at du mener hakking når du sier "lagging", selv om at de to er to forskjellige ting?)

Det kan jo hende det har kommet en bedre versjon med tiden.

Dessuten vil jeg nå tro at PC'en har blitt kraftigere på to år. Jeg prøvde FarCry så vidt på en annen PC nå nylig. Den var ikke så sinnsykt kraftig, men jeg kunne nå likevel spille med alle instillinger på maks (hadde også installert 64-patchen).

Vil da tro at det vil ha noe å si for ytelsen.

EDIT: Det finnes forresten også flere COOP-mods. Noen er bedre enn de andre.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

Takk for svar. Jeg lastet ned coop-mod 8.2, er den å anbefale ? vil nødig kødde hele spillet til :/

Viss noen anbefaler andre mods så bare vis meg veien med en link :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...