Gå til innhold

Noen her som har flere lvl 60 av samme class?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei, ja topic sier vel det meste. lurer på om noen her har flere lvl 60 av samme class? for eksempel to lvl 60 mages.

OT: har ikke lyst til og lage en helt ny tråd for dette spm. men noen som vet om det kommer nye realms når Burning crusade kommer? eller er det bare og starte nå når det nye realmet kommeR?

Endret av værdama
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikkje kjedlig å lvle opp samme class til lvl 60 fleire ganger?

Trenge jo litt variasjon.. Greit nok at man gå andre talent points å få eit anna syn på ein class, men uansett..

Skrevet
Er det ikkje kjedlig å lvle opp samme class til lvl 60 fleire ganger?

Trenge jo litt variasjon.. Greit nok at man gå andre talent points å få eit anna syn på ein class, men uansett..

5849969[/snapback]

Da velger jeg heller å respecce, eller finne på noe annet (endgame instances f.eks.).

Skrevet

jeg vurderer og starte en UD mage når burning crusade kommer ut men jeg har også lyst til og spille warrior, jeg har lyst på UD mage pga utseende. og på orc warrior pga jeg har lyst til og gjøre masse dmg og tåle en støyt. samtidig som jeg vet alle mage questene ut og inn og vet hva jeg skal gjøre i endgame så er jo ikke det noe problem jeg kan jo klassen mage. har en lvl 54 warlock nå også men jeg syntes det er gørr kjedelig og spille bare for og bli lvl 60. men på magen min husker jeg at jeg stoppet på lvl 19 og ventet en uke og spilte konstant til den dinget lvl 60. og jeg har en 16 warrior også men det er også utrolig kjedelig så jeg vil spørre. er warrior noe gøy og spille? hvordan er det og skaffe EQ til en warrior? høy droprate? vansklig og spille?

gief advice

Skrevet
Jeg hadde 2 lvl60 priests på testserveren da!  :innocent:

5852654[/snapback]

Ja det er mye vits, der får du penger til å respecce^^

Skrevet
En Alliance og en Horde da, duh!

5855601[/snapback]

ja hvis du har en Allied fra før å du lager en Horde så får du jo endelig oppleve å vinne i AV xD

Skrevet

Har en 60 undead rogue, starta nettopp en Human rogue:)

Bruker hele tiden savory deviate delight + noggenfogger med undead roguen min for å kompensere :D

Skrevet

Har 2x Rogues (Et troll og en night elf). Starta troll roguen da wow ble lansert, men laga for litt siden en ny rogue, fordi jeg ville spille på en server som hadde større muligheter for pvp (ikke evig kø etc)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...